Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 10 april 2007

Fågelholkar

Genom att sätta upp en fågelholk gör man inte bara en god gärning för fåglarna, utan man kan också dekorera sin trädgård lite.

Man kan välja en enkel, men vacker modell:



























Eller så kan man välja den lite mer pampiga stilen, typ viktoriansk villa:



























Eller den riktigt lantliga looken, typ lada eller cottage:



























Eller slutligen, lite romantik:

Det tål att fundera på vilken stil man ska satsa på... :)

Alla går att inhandla på Online Discount Mart Home & Garden Decor

3 kommentarer:

Lily of the valley sa...

De är fina allihopa.
Det blir svårt att välja.
Kram
Lily

Poppins sa...

Tror inte jag behöver någon holk, just nu försöker koltrasten bygga bo utanför vårt köksfönster. Men det är dömt att misslyckas för boet är helt öppet för skatorna.
Kram på dig, vännen!

dreamhouse sa...

hohooo..åhhh vilka fina!!! jag vill ha en sådan lovly holk! superfina!!!kram