Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 11 april 2007

I min trädgård


Våren stannade av lite under påsk, men nu är den tillbaka och allt bara exploderar. Mina påskliljor har snart blommat ut. Så här ser det ut just nu i min rabatt invid ytterdörren. Den blå kannan är från Weibulls, inhandlad på Flora Linnea förra året.

Mina experiment med buxbom går si så där. Jag har inte fått riktigt form på dem ännu. De står i terracottakrukor på altanen och ser lite ensamma ut i väntan på att grönskan runt om ska ta fart.


6 kommentarer:

Signes vind sa...

Roligt att få se lite mer från ditt hem. Hoppas du tar med oss ännu mer i din trädgård o kanske innanför dörren också. Visst är det svårt att forma buxbom, jag har gett upp o nu växer den fritt - inte vackert men så får det vara.
Kram Lotta

Solkatter & dammråttor sa...

Hej och tack för den fina kommentaren på min blogg.JA det kommer fler bilder från stugan så småningom.
Din blogg ser också jättetrevlig ut.Jag lägger dej i min lista nu.

Kramiz

Poppins sa...

Lotta: Lovar att du ska få se mer så småningom. Men alla andra verkar ha så perfekt inredning...
Kram

Solkatten: Kul att länka till varandra! Kram

Hemma på landet sa...

Jättefina bilder. Vårstädat ser jag. Kram Stina

Eva Agnes sa...

Snygg vattenkanna ihop med pärlhyacinterna. Det är roligt att se vad du gör i trädgården.
Kramar Eva Agnes

Lusthuset sa...

Trevligt att du tittade in på min blogg. Jättefin blå vattenkanna, den står absolut på min önskelista.
Välkommen tillbaka. Fina bilder på rosor.