Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 10 april 2007

Liten ängel


Jag tror inte att det blir någon fågelholk i min trädgård, inte just nu i alla fall. Jag kanske hellre vill ha en ängel, denna kommer från samma ställe som fågelholkarna. Bland alla kitchiga trädgårdsskulpturer lyste denna söta ängel.

2 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Denna lilla ängel är min favorit som gärna får bo i min trädgård.
Kram
Lily

Poppins sa...

Önskar jag kunde få den att flyga hem till dig...