Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

fredag 6 april 2007

Magnifika trädgårdsprylar

Vad sägs om lite nya prylar till trädgården, förlåt..., parken?
Garden Fountains säljer man inga småsaker. Och dyrt är det, men ganska roligt.





























De har några enklare saker också, som krukan här nedan. Kombinationen av grå betong och citroner är mycket vacker, tycker jag.

2 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Jag gillar de nya trädgårdsprylarna som du visar framförallt urnorna.
Kombinationen betong/citron är mycket vacker. Man kan kombinera mycket med/till betong. Ljusgrönt/lime, vitt, lavendel, förjätmigejblått m.m.
Allt efter smak och tycke.
Hoppas din påsk varit bra!
Kram
Lily

Lisa sa...

Snygg den där med manshuvudet. Lite Carl Milles.