Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 18 april 2007

Man söker whiskyvänner

Min käre man har också drabbats av bloggvirus och har öppnat en blogg. Om ni känner någon som är intresserad av whisky, böcker, musik eller trädgård, kan ni väl tipsa om
Haddocks bibliotek? Han har letat efter likasinnande men inte hittat någon blogg :)

7 kommentarer:

Guldkant På Livet sa...

Vilket häftigt namn på din mans blogg!! Nje, känner ingen direkt med de intresserna men jag ska komma ihåg det i fall jag träffar ngn! Min man blev lite "avis" i början när jag startade bloggen, då sa att han också minsann skulle ha en "blugg" som han kallade det, den skulle minsann handla om fiske och kvinnor... ;)

Mari.

Anna sa...

Åh, jag var på en whiskyprovning och blev alldeles galen i en rökig sort som hette Ardbeg. Jag ska kolla hans blogg sen.

Ha en bra dag!

Hemma på landet sa...

Tack, vännen! Kram Stina

Anna sa...

Hej igen! Tack för kommentaren om mina bilder. Det är nog de bilder som är tagna på balkongen som blir ljusa. Den översta bilden ljusade jag upp lite i Photoshop för det var mörka skuggor i den. Men bladet och knoppen gjorde jag inget med. Jag får börja bära ut allt jag fotar på balkongen hädanefter :).

Ha det gott!

Signes vind sa...

Vad roligt att din man också har börjat blogga! Försökte få min man att haka på men det blir nog inget - men han dricker mycket whisky så han kan nog läsa din mans blogg o ha behållning av den!

Birgitta sa...

Vill bara titta in och tacka så mycket för din värmande kommentar.
Whisky är inte riktigt min grej, men mycket annat är det. Kram

Poppins sa...

Ja, nu ligger kontaktannonsen ute i alla fall, så får vi se om han får napp. Bara inte för många trevliga damer svarar :)