Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 25 april 2007

Äntligen en kamera

Hemkommen med en NY kamera. Så ny att jag bara har hunnit att packa upp den, inte att använda den. I morgon ska jag börja fotografera än det ena än det andra. Kan knappt vänta! Har bara haft en till låns tidigare.

Så nu ska jag läsa instruktionsboken. Vi hörs snart och då ska jag visa några bilder.

Skulle gärna vilja ha de mysiga burkarna i mitt skafferi! Skulle gärna ha ett skafferi, förresten!

6 kommentarer:

Lotten sa...

Vad härligt! Jag skulle oxå behöva en ny kamera! Ser fram emot fler bilder!

Hemma på landet sa...

Vill också ha de där burkarna. Kram Stina

Lime sa...

Visst är det kul med ny kamera! Själv blev jag lycklig ägare till min nuvarande för bara 5 månaders sen. Känns fortfarande som ny... :-)

Eva Agnes sa...

Roligt med ny kamera. Jag gläds med dig. Jag har alltid med min kamera när jag är ute och går.
Lycka till!
Kram Eva Agnes

Josefine sa...

Jätte mysiga burkar och vad härligt med en ny kamera! :) Som du säger så kan man ju inte bjuda hur mycket som helst för en lägenhet, man måste ju på något sätt inse att pengarna ska betalas tillbaka och ger man för mycket så kanske faktumet är att man inte får tillbaka dem vid en försäljning. Vi letar vidare :) Puss&Kram!

Signe sa...

Jättefina burkar! Kul med ny kamera! :)