Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 24 april 2007

Trädgårdsskyltar

Skylt från min dörr, här bor vi änglar...

Har helt plötsligt blivit intresserad av skyltar. När jag har surfat omkring på nätet har jag där och där hittat jätteroliga och söta skyltar. Vad sägs om den här franska?

Eller den praktiska skylten som talar om för besökarna att man inte är inne utan i trädgården. Eller skylten om mormors trädgård. Kan väl passa om man har fullt med gammeldags blommor?



















Den här planketten kan man sätta på väggen eller grindstoplen. Hundängeln är en fana med stång att bara sätta ner i rabatten. Enkel att flytta omkring.

















Slutligen en söt skylt i keramik.

12 kommentarer:

Birgitta sa...

Ja, tänk så mycket fint det finns som kan förgylla tillvaron, jättegulliga skyltar, praktiskt också.

Signes vind sa...

Gillar också skyltar. Den franska var jätteläcker - vill ha ;))

Lime sa...

Håller med. Jag gillar också skyltar. Jag är själv speciellt förtjust i Ylva Skarps fina skyltar.

Lusthuset sa...

Va fina skyltar. Så superfin skylt att ha på dörren. Änglar är fint var man än har dem.

Viktoria sa...

Jättefina skyltar! Jag gillar änglar.

Guldkant På Livet sa...

Vilka fina skyltar du har & hittat!! Håller med, det är ngt "magiskt" med skyltar, har faktiskt köpt en själv i dag, den kommer nog på bloggen snart... Mari.

Lotten sa...

Vilken fin röd utegrupp du har på bilden uppe till höger.... är det en egen eller?

Hemma på landet sa...

Det var många skyltar man kunde tänka sig.:-)

Ja, jag ska hälsa henne. Hon kommer att bli glad. Kram Stina

Solkatter & dammråttor sa...

Ja det är mysigt med skyltar...och du har verkligen hittat många vackra.Din skylt på dörren gillar jag.Jättemysig!
Kramiz!

Poppins sa...

Kul att så många gillar skyltar. Vi får säkert se fler på bloggarna.
Lime: Jag fick kolla Ylva Skarps hemsida och där var det mycket vackert att titta på!
Lotten fick svar på sin sida.
Guldkant: Ska bli kul att se vilken skylt du har köpt.
Kram på er allihop!

Eva Agnes sa...

Hej Poppins!
Underbara skyltar allihop.
Kram Eva Agnes

Anna sa...

År också en nybliven skyltupptäckare. Finns många vackra - som man inte reagerat över förut. Men nu vill ha...

fina bilder

ha en fin kväll