Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 28 april 2007

Vintage Garden

I England är Vintage Garden mycket stort och det finns många nätbutiker med vintageprylar. Jag har laddat hem några bilder för att visa er.

Visst är det vackert med förgängelse i trädgården och kontrasten till det nya som gror och växer för fullt.

Så ut i redskapsskjulet och leta fram alla gamla redskap och häng upp dem på bästa plats!






16 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Jisses! Man blir rent salig när man ser dessa fina bilder! Inspiration får man också!
Kram
Lily

Birgitta sa...

Vilka fina bilder du tagit från din trädgård. Sedan tycker jag det var så snygga bilder på redskap, så där som man själv skulle vilja ha det, men aldrig riktigt får till. Visst är det härligt att läsa en bra bok och mumsa choklad!

johanna sa...

Men vilka fina bilder...vilken insperation man få..härligt.
Vilken mysig blogg du har..
Ha en bra valborg

Signes vind sa...

Gillar detta starkt. Jag har några gamla kannor och rostiga spadar - får försöka göra ett litet arrangemang. Undrar vad grannen tycker?? Det gäller att få till det ordentligt så att det inte ser skräpigt ut.

Lime sa...

Oootroligt snygga bilder!
Trevlig helg!

Viktoria sa...

Fina bilder! Nu vill jag ut i min trädgård och göra fint!

Birgitta sa...

Hej, nu kan du kolla igen. Jag går in på layout och trycker på edit rubrik och hämtar sedan bilden. Inte svårt alls. lycka till.

Eva Agnes sa...

Underbart, helt enkelt. Redskap man titta på. Det har du alldeles rätt i. Fina bilder från England. Tack för besöket hos mig. Men, nej jag har inte gjort spaljen själv. Vi hade en helt underbar affär här med växter och sådana prylar som vi gillar. I våras stängde de och la ner affären och sålde ut allt med 70% rabatt. Då slog snåla jag till och köpten den..... :-)
Kram Eva Agnes

Hemma på landet sa...

Tack, sötnos.
Vilka underbart vackra bilder. Kram Stina

For the love of country sa...

Hejhej kära Poppins! Vad mycket fina inlägg du gjort på sistone! När och om jag nånsin blir med trädgård kan väl du komma och hjälpa mig inreda den? Du har sånt öga för trädgårdar! :)

Birgitta sa...

Ja se vad bra det blev. visst är det kul, man vet inte riktigt var det slutar. Kram

Signes vind sa...

Ser att du fått till en så fin bild i rubriken -problemet för mig är att de bilder jag försöker lägga in inte fyller hela den ram som bloggen redan har i rubriken. Hur gjorde du? Det blir så personligt o fint med egen bild. Kram Lotta

Anki sa...

vilka fina bilder, är själv väldigt förtjust i rost.
Gillar bilden du har på din presentation, vilken drömstol att ha i trädgården eller på verandan.
Trevlig blogg, återkommer.

Signes vind sa...

Tusen tack för hjälpen. Jag lyckades hjälpligt med ditt tips och skall finlira lite med bilden en annan dag. Tusen tack igen!!!

Guldkant På Livet sa...

Just såna här bilder bara älskar jag! Gamla trädgårdsredskap med träskaft! Jättefint! Såsom din blogg i överkanten!! Ha en bra valborg!! Mari.

Signe sa...

Underbara vintagebilder! :)