Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 10 maj 2007

Nautica

Tack för hjälpen med freesian. Jag ska prova och sätta ut den i trädgården, så får vi se vad som händer.

Har hittat en trevlig nätbutik i USA, Newport Nautical Decor, som har dessa underbara saker i återvunnet trä. Tycker de är så charmiga med sitt slitage...


18 kommentarer:

Eva Agnes sa...

Tack för tipset om nätbutiken i USA.
Ska strax titta in där.
Kramar Eva Agnes

Tingeltangel sa...

Tittade in lite snabbt på sidan Du skriver om. Där finns ju massor av fina saker. Jag blir tokig av alla dessa fina nätbutiker som gör att man blir alldeles "vill ha-galen". Men jag måste ju ändå tacka för tipset.

hulukvarn sa...

Vilka härliga färger det är på bilderna!! ha en fin helg!

Lotten sa...

Jättefina saker de hade - man vill ju köpa allt man ser....

Tack för tipset om prickig lampskärm..... ett kanontips!

Mimmi sa...

Tack för länktipset! Jag gillade Gargoylen, det måste finnas lite spännande saker också... inte bara gulliga!

Monica sa...

Vilken kul nätsida du visar...stolen i ditt inlägg var ju hur läcker som helst. Alltid kul med nya impulser men som någon annan skrev det skapar ju ett sånt fruktansvärt habegär...=, det är ett svårt prov för karaktären att stå emot alla frestelser...

Guldkant På Livet sa...

Vilka roliga grejer du hittade på nättet och ja, visst är det bara så otroligt vackert med allt slitet...Tack för ett härligt tips! Ha en bra helg önskar Mari.

Eva Agnes sa...

Ville bara önska en god fredag och tacka för berömmet ang. fågelholken.
Kramar

Lina sa...

Vad fräckt!

Viktoria sa...

Fina saker!
Ha en härlig helg!

Lella sa...

Fina saker, måste kolla in deras sida ordentligt. Bra tips med andra ord!

Lily of the valley sa...

En fin sida du tipsar om: Skulle kunna köpa en del möbler och lite annat smått o gott.
Kram
Lily

Smultron på strå sa...

Hej, ville bara höra om det är ok att jag lägger till dig bland mina länkar. Ha en trevlig helg:)

Eva Agnes sa...

Tack min vän. Jag har vikit en plats åt dig i det vita huset med rött hjärta.
Ha en trevlig lördagkväll.
Kramar Eva Agnes

Junitjej sa...

Vilken fin och trevlig blogg du har!!! Jag besöker dig gärna igen!

Solkatter & dammråttor sa...

Vilka härliga grejer...brickbordet skulle jaag vilja ha.
Ska gå in och titta i den butiken nu.Tack för tipset!
Kram!

Sextiotalsvillan sa...

Tack för länktipset! Ska in å kika med en gång!!

mossygreen sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.