Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 14 maj 2007

Poppins kök


Välkommen till mitt kök. Så här ser det ut. Tycker mycket om att sitta vid matbordet där vi har ett halvt burspråk som gör att ljuset strömmar in.

Köksluckorna är väl inte världens roligaste men helt OK.


Ovanför diskbänken finns två små "skottgluggar" där man kan ställa lite roliga saker. Just nu ser de ut så här (ursäkta att den fula kranen kom med på bild...):








18 kommentarer:

Lotten sa...

Ser jättefint ut! Jag gillar "skottgluggarna" - skulle gärna haft sådana jag med...;-)

Viktoria sa...

Vilket fint kök du har. Skåpet är fint och jag gillar köksluckorna.
Kram.

Guldkant På Livet sa...

Vad hemtrevligt ditt kök verkar! Och så fina krkuor du hade där, även om kranen kom med, var den ful? Snyggt med skottgluggar!! Så häftigt du gör med bilderna, helläckert!!! Mari.

Monica sa...

Tack för titten i ditt kök, ser så hemtrevligt ut..mysigt med de små fönstren ovanför diskbänken..har själv ett fönster nedaför arbetsbänken så man kan titta ut på gatan när man står o grejar. Och du har bursprål det är riktigt mysigt..ha det bra =) Monica

Signes vind sa...

Så trevligt att bli hembjuden till ditt kök. Så fint ni har!!
Jodå hyllan på min altan som det faktiskt är blir rostigare för varje dag vilket är riktigt läckert. Måste ta några bilder - hyllan skall bara kompletteras med lite mer blommor - en del har regnat bort de sista dagarna och vårblommorna har börjat ge sig. Återkommer som sagt!
Jättefint collage du gjort igen - du hittar så många fina detaljer i Photoshop o gör det verkligen konstnärligt!!

Solkatter & dammråttor sa...

Mysigt,mysigt...säger jag bara. "Skottgluggarna" såg väldigt trevliga ut =)
Kramar till dej!

mossygreen sa...

Jag tycker det ser jättemysigt ut! Trevlig blogg du har...med mycket fina bilder!

vildängel sa...

Ser ut som ett himla trevligt kök du har :)

Drömskåpets Hanna sa...

Ditt kök ser ju jättefint ut. Vilka fina växtstöd i krukorna!

Lella sa...

Mysigt! Ser att vi har likadanda zinkkrukor ;o)

Eva Agnes sa...

Jag tycker jag är inne på din sida mest varje dag och kikar efter nyheter. Så har du smugit in två inlägg utan att jag märkt det. Förstår att du gillar att sitta i ditt kök. Mysigt.
Så har du varit i min älsklingsstad framför andra. Köpenhamn- jag älskar dig..
Åker dit så fort jag bara kan. Tidigt sextiotal bodde jag och jobbade där dessutom.
Fin väska och härlig konst. Så synd att han bytte stil.
Kramar Eva Agnes

Anna sa...

Jättefint kök, ser också att du fått en blomma i din spaljelilja. Det har inte jag än, :).
Så himla duktig du blivit snabbt på Photoshop *avundsjuk*.

Ha en fin kväll!

Junitjej sa...

Vilket vackert kök du har!!!
Gillar verkligen ljusstaken i fönstret.

Tingeltangel sa...

Jag tycker det ser mysigt ut i ditt kök. Och så älskar jag det fina bildcollaget.

elin1976 sa...

Kjøkkenet ditt ser kjempeflott ut. Liker skap med glass vinduer i. Ønsker meg slik selv. Ha en flott tirsdag. Klem:O)

Hemma på landet sa...

Oj, jag har missat en massa hos dig med.;-) Jättefint kök. Kram Stina

Lina sa...

Ditt kök ser jätte trevligt ut! Härligt med allt ljus!

Kattfot sa...

Mysigt med burspråk och skottgluggar! Vilket fint kök du har :-)