Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 26 maj 2007

Retfullt - Sov sött igen

Upptäckte att det inte går att klicka på collaget i förra inlägget. Och jag kan inte få det till att fungera. Förstår inte vad jag gör för fel, gör som jag brukar göra när jag för över bilden.

För att ni ska kunna se detaljer, så lägger jag in bilderna här, en och en.

Grange:

Designers Guild:


Luma:

Ralp Lauren:

Volga Linen:

6 kommentarer:

signe sa...

Underbara bilder! Det kanske är dags att gå och lägga sig!..hade kunnat hoppa ner i de där sängarna och sovit gott! :)

Birgitta sa...

Härliga bilder, det känns verkligen inbjudande att sjunka ner i de härliga sängarna. Jag vill tacka dej så väldigt mycket för de fina orden som du skrev i min blogg, medkännande och jag blir så rörd av varma tankar. Kramar och solsken från mej.

Eva Agnes sa...

Man får ju lust att gå och lägga sig alltså. Särskilt i Volga Linen eller den gråvita.
Ibland beter sig bilderna så att de inte går att klicka upp större. Jag har heller ingen aning om varför??
Kan tala om att jag läst färdigt Mordet på Änkeprostinnan och nu håller på med fortsättningen som heter Farmor i sjunde himlen. Och som du lovade har jag skrattat mycket. Han har en härlig berättarstil.
Puss Eva Agnes

Skrotmaja sa...

Hm...då kanske du är jag i spegeln och gamla fräscha jag finns någonstans ändå...eller vice versa...? Trevlig kväll : )

Hemma på landet sa...

Jag svimmar nu! Puss

Solkatter & dammråttor sa...

Å, så trött jag blev nu....skulle helst vilja krypa ner i "Volga Linens säng" den såg så "fluffig" och skön ut =)
Apropå min berså:Jag skulle också helst ha syrener...men dom växer så sakta, så jag vet inte....återkommer när det är bestämt.
Kram!