Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 26 maj 2007

Sov sött

Lat lördag... Idag har vi mest tagit det lugnt, jag vid datorn och mannen i sin läsfåtölj. Det regnar lite, så vi behöver inte känna att vi måste ut i trädgården och rensa i rabatterna.

Strax ska vi ge oss iväg till bokklubb/vinklubb. En härlig lördag med andra ord. Det behöver man ibland för att hämta krafter. Hoppas nedanstående collage kan inspirera till vila och söta drömmar.

2 kommentarer:

Signes vind sa...

Så sömnig jag blir;-) Skulle gärna krypa ner i någon av dessa bäddar. Hoppas ni haft det trevligt på vin/bokklubb. Skön helg önskar Lotta

Lily of the valley sa...

Mycket inspirerande bilder. Svårt att välja, man kan ju prova sig fram! Ha en trevlig Pingst!
Kram
Lily