Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 9 juli 2007

Vackra badrum

Vatten ligger i tiden just nu.

Med tanke på att det bara har öst ner vatten från himlen under lång tid, kanske det vore dags att fundera på sitt badrum : )

Och skulle det bli sol och varmt väder igen, då är det ju inte dumt att kunna dra sig tillbaka till badrummet på kvällen och tvätta bort saltvattnet.




Bilder från franska Marie Claire.

18 kommentarer:

tina sa...

Härliga bilder på temat vatten!!!
kram/

Smultronstället sa...

Skulle inte tacka nej till något av de badrummen!;)

Lily of the valley sa...

Lika vackra alla badrummen. kram

Lella sa...

Vilka häftiga bilder! Ser i storlek ut som mitt vardagsrum ;o) Hoppas att det blir lite sol snart....

Clara sa...

Jösses...vilka badrum du visar....man blir ju helt salig.......det översta hade jag gärna installerat här hemma!!!! Har du tagit bilden på clownen i förra inlägget? Den var så läcker!!! Många kramar från din macrofotande bloggvän :=)

Monica sa...

Vilka badrum man blir ju grön av vill ha anda...passar ju lämpligt nu när vi är klara med kaklingen av ett av badrummen ..har ju tagit en hiskelig tid pga ohälsan...men nu har vi fått lite hjälp..ha det gott Kram Monica

Maria-Jag blommar sa...

Jag har provat vinet Argento nu, mkt gott!

Trollmor sa...

Vilka vackra badrum, speciellt det översta! (Förtränger mina våttapetsbadrum...)
Hittade hit via Lily of the valley och jag kommer gärna tillbaka.
Vackert och trivsamt.

Trolda sa...

Jag tar gärna det översta...=D Som du så klokt inser, så är det bara att som vi säger här uppe, "gilla läget"...=D Dessvärre har jag inget badkar....MEN en hel (något kylig - just nu )sjö..=D

Trolda - godkvällskram =D

Lusthuset sa...

Varför har man inte ett sådant badrum!!! Urtjusiga allihop. Hoppas att du har haft en skön första semesterdag idag när solen äntligen visade sig.

Anonym sa...

Badkar skulle jag vilja ha vi har bara dusch kram pimpim

Tingeltangel sa...

Underbart vackra badrum - att titta på. Men jag måste erkänna att när det kommer till kritan har jag hellre ett modernt badrum hemma... Tack för dina vintips. Jag skall absolut pröva några av dem. Det är alltid roligt att pröva nya viner.

Guldkant På Livet sa...

Hå, hå.. ngt av de där badkaren skulle jag inte ha ngt emot att tillbringa en timme med levande ljus, ett glas rött och bara NJUTA! Så vackra badrum, man får hålla tillgodo med sin dusch med plastvägg så länge, tills man blir en tät kvinna... Mari.

EVA AGNES sa...

Badrum nr. 3 blev min favorit. Tänka att ligga och löga sig bland idel spetsar.
Kramar Eva Agnes

Lina sa...

Vi är verkligen i behov av att renovera vårt badrum. Men vi har inte riktigt bestämt om vi skall bygga till eller hur vi skall göra.....

http://hoppetossadesign.webblogg.se sa...

WOW!
Så mycket läckra bilder du hade samlat ihop då! Tack för att du delar med dig!
Vill du så får du komma å hälsa på i min knasiga blogg! Tack för titten å välkommen till mig!

dreamhouse sa...

åh vilka vackra bilder!! like!! har precis bett en vän köpa hem ett sådant badkars-ställ från pottery barn.. mycket finfint! xx

moderncountry sa...

Å gud for noen vakre baderom!! Takk!