Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 19 juli 2007

Veckans väska

Veckans väska är en rykande färsk fyndväska. Faktiskt inköpt i förra veckan på engelska ebay.

Eftersom jag är väldigt förtjust i Mulberry kunde jag inte låta bli att leta efter deras väskor och hittade den här rutiga (!) och charmiga. Den är begagnad men det märks inte, den är helt i nyskick.

Med tanke på vad en ny Mulberryväska kostar, var priset ingenting... Och den kommer att bli en perfekt väska till jobbet i höst eftersom det går ner A4-papper i den. Ändå känns den ganska liten och nätt.

hälsningar / Poppins - väsktokig :)

10 kommentarer:

Trolda sa...

Vad HÄRLIGT med FYND! =D Och den ÄR charmig....OCH rutig...=D SÖT.

Trolda - ha en fin dag!

Monica sa...

Ja den var rutig också...och söt.. Jag har också varit inne på att försöka hitta en Mulberryväska begagnad men en i skinn...får se hur det blir ..men alltid kul när man får tag i fynd..=)

Nette sa...

Jättesöt väska. Du har alltid så
fina väskor.
Ha en skön dag i trädgården.

Karin A sa...

Kul att få se ytterligare en utav dina väskor! Kul med ett fynd. :) Jag gillar också Mulberry men är nog alltför snål för att lägga några stora summor på en fin väska!

Trevligt att läsa om din och Lilys utflykt även om några av ställena inte var lika bra som ni hade hoppats.

Maria-Jag blommar sa...

Jag måste nog snart börja blogga om väskor jag också...

Smultronstället sa...

Åh, jag är också hemskt svag för väskor. Har spanat in en Mulberry i skinn men som är för dyr trist nog.

Tilde sa...

Härligt att fynda.. och en snygg väska.. varför får man aldrig nog av dom ?
Jag köper nog också för många....

EVA AGNES sa...

Ännu en rutig väska... hi hi.
Du är allt lite tokig i väskor du.
Nu kan du snart ha en utställning, tror jag.
Men fin är den och jag vet att Mulberry är hemskt dyra med sina prylar.
Grattis till den. Men jag gillade fiskväskan också.
Kram Eva Agnes

Signes vind sa...

Nu är det bevisat - du är verkligen väsktokig, men eftersom du har så god smak så är de ju fantastiska o juveler var o en för sig. Skulle också gärna vilja ha en Mulberry men är för feg för att handla på nätet - vågar kanske någon gång.
Du är så produktiv så jag hade mycket att läsa igen nu och det var verkligen kul att höra om er resa i Skånes urskogar.
I morgon bär det av söderut för oss - ska bli kul och skönt med lite miljöombyte denna regniga sommar. Kramar Lotta

Tingeltangel sa...

Åh, ännu en underbar väska. Drömmer också om en Mulberryväska. Tradera verkar ju toppen men jag har inte vågat mig på att handla därigenom ännu... Ha en fortsatt skön sommar. Kram.