Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 2 augusti 2007

Affärer och båtar

Av någon konstig anledning släpade jag med mig kameran överallt i Göteborg, men jag fotograferade ingenting. Jag undrar själv varför nu när jag sitter här hemma och upptäcker att jag inte har en enda bild från staden. Inte ens en liten bild från det charmiga Haga...

Även om vi inte var ute på shoppingtur, blev det lite inhandlat på bl a Laura Ashley och Casa Linné. Dessutom var vi tvungna att ta något ätbart med oss hem från Indiska Te & Kaffe Magasinet samt från La Maison Francaise.

Avslutar med några båtbilder från Marstrand.

En riktig svensk sommarbild.

3 kommentarer:

Trolda sa...

Underbara bilder! svensk sommar när den är som bäst! Och nu skall den tydligen komma på allvar...Tur man börjat jobba då så man slipper bli solbränd...=D

Trolda - önskar fin fredag

Dubbelörnen sa...

Bilderna är helt fantastiska! du har verkligen fått svensk sommar på bild...

Kramar

Signes vind sa...

Så ljuvliga bilder! Du måste tävla med dom.
Vi hade inte så soligt igår på Marstrand men idag blir det en dag vid havet.
Kram / Lotta