Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 7 augusti 2007

Aqua

Turkos och grönt är några av mina favoritfärger. Helst på sommaren då det känns så svalt och fräscht. Nu när sommaren äntligen har kommit på allvar är det dags att frossa i dessa färger.

Collaget sammanställt av diverse bilder från nätet som jag samlat på mig.

Tänk på att du kan klicka på bilden så den blir större.

11 kommentarer:

Clara sa...

Aaaaarrrghhh....vad läckert!
Härligt med färger.....oooopsss...nu kom jag på att jag glömt bort att jag blev "tagen" ....måste fixa detta inlägget idag. Ska bara cykla iväg en stund, ner till Gudrun min pysselkompis som har garnaffären. Det kommer en "tyggubbe" dit idag så vi ska gotta oss i vackra linnetyger m.m en stund. Låter härligt, va! Jo...jag tar naturligtvis med mig kameran Poppins, du behöver inte vara orolig! En stor kram till dig från Clara!

moderncountry sa...

Takk så mye min venn, jeg ble helt rørt av din melding!! Sender deg mange klemmer og et blikk som sier TAKK!!Aina

Signe sa...

Turkos är verkligen en läcker färg! Somrigt och påminner om utlandet! Läckra bilder! :)

Hannele sa...

Det fanns ju mycket trevliga saker,ser läckert ut.

Lotta sa...

Väldigt läckert!
Särskilt lyktorna och den fina fågelburen!

Ha en härlig dag!

kram
Lotta

Birgitta sa...

Vilka härliga och läckra bilder, jag är själv förtjust i turkos och grönt, det känns så fräscht tycker jag. Tack än en gång för jag blev "tagen". Kram och ha det bra.

EVA AGNES sa...

Håller med dig Aqua är somrigt, fräscht och svalt.
Liksom Sockerbiten.. hur kan ni bara lämna honom/henne????
Vi gråter här Rödluvan Vargen och jag.
Kramar Eva Agnes

Trolda sa...

Så fräscht och härligt! Och visst är det "sommar-färger"...=D Precis som det skall vara just nu.

Trolda - kramar

Maria-Jag blommar sa...

Jättehärligt collage med turkosa prylar, mkt man kan tänka sig där!

tina sa...

Läckert!!! Gillar ljuslyktorna mycket!!!
Kram

Lily of the valley sa...

Tjusigt! Turkos, blått och grönt tillhör mina favoriter. De påminner mig om havet
kram Lily