Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 16 augusti 2007

Veckans väska

Först ett tack till alla som besöker min blogg och som lyser upp min vardag. Jag är så glad och tacksam för alla snälla kommentarer. Bloggandet har blivit en viktig del av mitt liv eftersom det ger så mycket - både inspiration och styrka.


*********************************************************

Veckans väska har fallit i glömska de senaste veckorna eftersom det har hänt så mycket annat. Men nu har jag dammat av två (!) väskor på en gång. Den minsta och den största ur samma serie från Mulberry.

Den lilla använder jag bara vid de tillfällen när jag inte behöver något annat än nycklar med mig. Mycket mer ryms inte. :) Jo, det finns en liten spegel som hör till också. Tror aldrig jag har tittat i den.

Den stora väskan är en favorit. Här får man plats med allt: extra tröja, pärmar, böcker, kamera. Så den använder jag ofta.

13 kommentarer:

Birgitta sa...

Snygga väskor och förmodligen hållbara i åratal, bra när man älskar vissa väskor. Det bedårande lilla hjärtat, det kan väl inte vara en väska? Det var så sött. Kram och ha det gott, här öser regnet ner.

Poppins sa...

Nej, det lilla pärlhjärtat var till dig och alla andra som läser det här. Kram

Lallis sa...

Det lilla hjärtat är ju så gulligt:)
Väskorna verkar vara rejäla och bra!
Kram Lallis

majsan45 sa...

Tack!!Du vilka snygga bilder du tar verkligen imponerad.....Jag försöker lära mig men det är inte så lätt Kram/Majsan

Åsa sa...

Det var ett väldans sött hjärta.. och fina väskor också..=) och visst förgyller bloggandet livet..!!!/ åsa

Trolda sa...

Åh så gullig du är...=D Dina fina ord värmer oss bloggare i hjärtat =D Och din väsksamling är ju bara otrolig! =D Och visst är det härligt att ha en "fullständigt onyttig lyx-väska" där det inte får plats NÅGOT emellanåt!!!?Man bär den bara för att den är fiiiiin...=D

trolda - önskar fin kväll =D kram!

vildängel sa...

Jag borde nästan göra som du - släpa fram alla mina väskor ur gömmorna och presentera dem. *s* Alldeles för många är det....

Lily of the valley sa...

Gillar ditt hjärta ;)
Den stora väskan är superfin, och visst är det kul att ha ett litet "smycke"...
kramiz

Skrotmaja sa...

Veckans väska...det var nytt för mig : )

Måste läsa ikapp känner jag, jag har missat ett par inlägg!

Ha en skön kväll!

Lotta sa...

Väldigt snygga och tidlösa väskor!

Hjärtat är ju helt bedårande!

Tack för snälla ord inne hos mig. Ha en riktigt härlig fredag!

kram
Lotta

karin a sa...

Ja visst är det kul med alla kommentarer och kontakter man knyter via bloggen. Helt otroligt egentligen. Så sött pärlhjärtat var! Kul att fortsätta titta på dina väskor. Jag är på jakt efter något nytt inför hösten men det får bli något billigare för min del även om de här är så fina! Ha en trevlig helg! Kram!

Tingeltangel sa...

Mera Mulberryväskor! Jag kan inte låta bli att vara lite avis - även fast det inte är någon trevlig egenskap. Jag förstår att den stora väskan är användbar. Och så är den ju så klassisk och snygg. Önskar dig en skön helg.

Clara sa...

Du skriver så vackert och det lilla hjärtat är så fint....jag är svag för pärlemor, jag:=)
Den där nedersta väskan ser bastant och bra ut....tål lite tuffa tag, skulle passa mig som cyklar i ur och skur!!! Kram