Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 22 september 2007

Modern teknik

Idag ska jag iväg på loppmarknad. Om det blir några fynd kan jag säkert inte låta bli att visa er det imorgon.

Måste be er titta på den roliga sketchen Norsk helpdesk. Ni hittar den här bredvid till höger. En vänlig själ skickade den till mig på jobbet och gav mig ett gott skratt.

Visst känner man igen sig? All ny teknik är skrämmande - och det gäller inte bara teknik utan allt som man inte har kunskap om - religion, kultur och andra länder...

Titta på mina små babuschkor. Är de inte söta där de står i rad? Faktiskt påminner de mig lite om kvinnor i burka - med tanke på ovanstående. :)

5 kommentarer:

Guldkant På Livet sa...

Gud va kul den norska helpdesken var!! Och så sant, det har säkert klurats kring bokens "mysterium" en gång i tiden och nu funderar vi över datorn på samma sätt, jättekul!! Fin bild på de ryska dockorna på rad... ha en fortsatt skön helg!! Mari.

Cornelias Country Corner sa...

Ja - hiiihiii! Kul! Ha en underbar helg!

Hannele sa...

Babuschkor hade jag som barn, vart har de tagit vägen...

åsa sa...

Åhh sådana hade vi som barn....=)))) Ha det kul på loppis... eller har du kanske varit där...tänkte inte på datumet...=))/åsa

Solkatter & dammråttor sa...

Hihi....vad roligt!!!!
Vilka fina babuschkor(svårt ord=)du har.....kul att dom får komma ut ur sina skal =)
Kram!