Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 8 november 2007

Dear Santa - part I

Jag tror att jultomten läser min blogg så jag kan ju börja att skriva min önskelista inför jul. :)

Först ut är den trevliga lilla bloggbutiken The Hiding Place - La Cachette som har fullt med mysiga vackra saker i shabby chic-stilen:

I believe that Santa reads my blog so now I gonna start to write down a list of what I wish for Christmas. :) And I begin with the lovely little shop The Hiding Place - La Cachette which is full of cozy Shabby Chic.

15 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Jag tror också att Tomten läser din blogg :)
Underbara inlägg om Världen i miniatyr och Den Goa Kaffe & Whiskyfromagen, inte att förglömma
Smultronstället Barsebäckshamn.
kram

På landet, mot skogen sa...

Vilka fina saker du hittat! Ska genast kika iin i den butiken :)

Lusthuset sa...

VAAAR hittar du allt fint!!? Hoppas att jultomten läser även min blogg kanske man skulle skriva sina önskningar i den, bra idé! Kram.

vildängel sa...

Oj - jaså det är så man gör för att få tomtens uppmärksamhet? Bloggar om önskelistan. *s*

Tingeltangel sa...

Hallå, jag vill att tomten skall läsa min blogg också. Men maken tjuvläser ju och det kanske är nästan lika bra.... Vilka fina saker du hittat. Måste kika lite i den butiken.

chatrine sa...

Tusen takk for koselig hilsen til meg på mitt lille "jubilee":)
Jeg håper tomten leser din blogg:) Å at din julaften blir FLOTT! Jeg trur jeg skal skrive litt til tomten også;) Så masse fint du har på din ønskeliste!!
Klem fra meg, og ha en fin kveld:)...(ja, nu er det jo natt faktisk..)
;)

SEASIDE LIVING sa...

Det var ju ingen dum idé... man kanske skulle lägga ut sin lilla (???) önskelista på bloggen och hoppas på att tomten är inne och läser! ;)
Fina saker har du hittat, jag skulle också kunna tänka mig dom!!
Ha en fin helg!
Kraaam!

Trollmor sa...

Tänk så bra med internet att Tomten kan sitta och surfa ända borta vid Nordpolen, och sen komma glatt ho-hoande med fina klappar.
Hoppas du ätit din gröt var da´ ;-)
Ha en mysig helg!
Kram

Marina sa...

jaha, läser han bloggar! Då ska jag minsann också få till en lista!!!!!!

Maria sa...

Många fina saker du visar! Jag hoppas också att tomtem ska läsa bloggar och känna på sig vad man vill ha!! Men oftast så är jag själv min egen tomte så att det blir vad jag önskar mig!

åsa sa...

Ja.. jag hoppas verkligen han läser den.. vilka härliga.. saker.. vill ha de där hjärtana i ...tråd..=))/åsa

Malin sa...

Tror du verkligen detta ..hm...jag ska börja planera för detta..."Snälla tomten...jag har varit snäll hela året och önskar mig...äh får fortsätta sen
Väldigt vackra saker du prickat in på önskelistan redan...

Kram från Malin

Santa In a Sweet Combination...=D sa...

Santa´s here...Of course, dear Poppins I am reading Your lovely blogg =D And I have noticed Your wishes, and MAAAAAYBE, if You continue to be such a lovely person, I bring some of the gifts for You..=D

Santa - With a Trolda =D Hug xxx

Designe sa...

Oj, så mycket fint!..gillade alltihopa och särskilt ståltrådsgrejorna och hästarna! Ha en skön helg! Kram :)

Guldkant På Livet sa...

Hej Poppins, så mycket vackra ting i ett o samma collage! Smart med önskelista här på internet, kanske vi alla borde skriva en här! : ) Ha en forstatt skön helg!! Mari.