Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 28 november 2007

Inspiration

Jag hade turen att vara bland de tre som vann ett pris hos Karin på Ute & Inne. Och som pristagare måste jag föra tävlingen vidare. Därför lovar jag att skicka ett handgjort pris till de tre första som lämnar kommentar på min blogg.

I won a price at Karin (Ute & Inne). And I will pass the competition on:

"I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog."


And now over to something completely different :)

Inspirerad av foton från Sofiero julmarknad hos Lusthuset, slog jag in mina hyacinter i notpapper.

Inspired by photos at Lusthuset I wrapped my hyacinths in music sheets.

19 kommentarer:

annkierix sa...

jättefint blev det..mysig julstämning
Ha det gott .jag kommer snart tillbaka

Tintins fru sa...

Grattis till vinsten. Vad vann du.
Trevliga krukor till hyacinterna.
Är det noter med julvisor?
Ha det bra.

karin a sa...

Skickar iväg en kommentar utanför utmaningen. :) Så mysigt med ljusen och hyacinterna. Vackert med notpapper. Ha en härlig vecka! Kram

betty sa...

Det var riktigt läckert det där med hyacinterna i notpapper!

åsa sa...

Åhh vilka vackra och fantsifulla krukor till hyacinterna.. =)/åsa

signe sa...

Åh, det blev ju superfint! Ja, den här utmaningen var jag oxå med på och har pysslat ihop 3 presenter..och så har jag fått 2 jättefina själv! Skoj! Ha en bra dag! Kram :)

Birgitta sa...

Rolig idé, tänk så mycket man kan göra, som man inte hade en aning om innan bloggandet började. Kram och tack för att du var in och röstade hos mej och ha en skön första advent.

Marina sa...

Det blev jättefint med notpapper och hyacint! Bra idé.

Lily of the valley sa...

Så vackert arrangemang och grattis till vinsten.
kramiz

Trolda sa...

Härlig idé!!! Riktigt inspirerande =D Och grattis till vinsten! =D

Trolda - kramar!

Lusthuset sa...

Sååå fiiint det blev!! Jag tänker nog göra det också, eller något annat gammalt vackert papper. Kan du se hur många hyacinther som får stå i notpapper denna julen. Hi hi!
Ha en skön helg. Kram!

Tingeltangel sa...

Så fint du gjort med notpapper kring hyacinterna. Vad många bra idéer som sprids via bloggarna. Nu gäller det bara att minnas hälften av allt vackert jag sett. En realistisk plan för genomförande är väl sedan högst ett projekt. Synd att jag inte var här tidigare och kommenterade förresten.

Clara sa...

Vad fint det blev med notpapper.....grattis till tävligen...visst är det kul med handgjorda presenter!!!???
Nu önskar jag dig en härlig första adventshelg och hoppas att du får ha det lugnt och skönt....jag är faktiskt ledig denna helgen så jag ska också ha det skönt! KRAAAAAAMMMM

Malin sa...

Mycket stiligt det där...hm...måste visst köpa fler vita Hyacinter...

Kram från Malin

Guldkant På Livet sa...

Aha, så himla läckert och snyggt!! Så ska jag nog göra med några hyacinter, och så perfekt för just såna, som inte behöver ngt vatten! Snygt arrangemnag och foto! Ljuvliga bilder från Copenhegen med! Trevlig helg! Mari.

Veronica sa...

Vilken mysig blogg du har!! Ska titta runt lite nu & ha en skön första advent!! Kram Veronica.

chatrine sa...

Så fint og koselig dette ble!
Koselig førjulsstemning:)
Ønsker deg en fin første adventhelg!
Klem fra chatrine

Lella sa...

Så himla läckert, det ska jag apa efter ;o)
Kram

Hannele sa...

Notpapper var ju jätteläckert.