Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 31 december 2007

~ HAPPY NEW YEAR ~

Till nyår passar det med glitter och glans. Dukningen på nyårsafton kommer nog att innehålla en stjärna eller två…

När jag tittade mig omkring hemma såg jag att vi har ganska gott om stjärnor. Här nedan kommer en liten stjärnkavalkad från vårt hem.
Så tar 2007 slut och 2008 börjar. Jag ser fram emot det nya året och vad det ska föra med sig. Jag önskar alla ett gott nytt år och på återseende - au revoir!
At the New Year’s Eve it will be glitter and at the dinner table you may find a star or two as a decoration…
When I looked around in our house I realized that we have a lot of stars. Above you can see a cavalcade of stars from our home.
So the year 2007 ends and 2008 begins. I am looking forward to the new year and what it will bring. I wish you all a happy new year and see you later - au revoir!

21 kommentarer:

Lily of the valley sa...

Jag önskar dig också ett Gott Nytt År
kram Lily

M&Co sa...

Så vakre stjerner! Det blir nok et stilfullt nyttårsbord! God nytt år !! Klem Monica

kullervilla sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År kramiz// kullervilla

Marina sa...

Gott nytt år till dig också! Stjärnor är vackert och jag tycker som du att dom gör sig extra bra till nyår.

Monica sa...

Gott Nytt År önskar jag dig och din familj .. Kram Monica

Monica sa...

Gott Nytt År önskar jag dig och din familj .. Kram Monica

Karin A sa...

Klart vi behöver lite glitter och stjärnglans på nyårsafton! :) Jag hoppas att du får ett gott slut och att 2008 ska bli ett riktigt fint år. Gott nytt år! Kramar Karin

Ps. Jag jobbar inte med delikatessvaror längre men intresset kvarstår. :)

Guldkant På Livet sa...

Å ett sånt vackert stjänrninlägg!!! Så många fina stjärnor du hade hemma och som vanligt, ljuvliga foton!! Många mera såna hoppas vi på i din härliga blogg under kommande år!! Gott Nytt År min bloggvän!! Mari.

Anna sa...

Önskar dig ett riktigt gott nytt år och god fortsättning på det nya året. Må det bringa med sig många nya möjligheter till oss :0). Jag känner detsamma som du beskriver i inlägget nedan, har samma inställning till bloggen och bloggandet.

Kram
anna

Lilla Blanka sa...

Wow vad mycket fina stjärn-bilder! Jag gillar också stjärnor...och hjärtan :)
Kram och Gott Nytt År vännen!!!
Mia

Trollmor sa...

Hoppas att du får ett riktigt fint år 2008!
Önskar dig ett gott slut och en rolig kväll!
På återseende min vän,
kramar från Trollmor :-)

Tingeltangel sa...

Så många vackra stjärnor. Önskar dig en trevlig kväll och än en gång Gott nytt år. På återseende under 2008. Kram.

Birgitta sa...

Härlig med all strålglans från dina stjärnor, passar ju väldigt bra idag när vi alla ska stråla. Önskar dej och de dina ett gott nytt år. Kram så ses vi nästa år igen.

Trolda sa...

GOTT NYTT ÅR kära Poppins! Du sprider glädje och positivitet omkring dig och jag önskar dig ett alldeles fantastiskt lyckat år 2008!

Trolda - med Nyårskramar! =D

Signes vind sa...

Du är också en stjärna ;-)
Ha ett riktigt gott slut och ett underbart 2008!

Linda Lunda sa...

Gott Nytt År!!
Linda

chatrine sa...

Godt Nytt År til deg Poppins!
Gleder meg til å følge din blogg videre inn i det nye året!
Stor nyttårsklem fra chatrine:)

cia/Olivelund sa...

Ett riktigt Gott Nytt år till dej "lady stardust" Poppins ha en bra fortsättning på kvällen!!!

CresceNet sa...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.

Heidi sa...

Wishing you a very happy and inspired new year!

~~ Heidi ~~

Ann-Catrin / finthemma sa...

Underbar stjärnor...precis som det ska vara på nyår!
Hoppas nyårsafton blev härlig på alla vis!
Nyårsdagen få bli en nystart men det ska gå i sakta mak!
Ha det nu så gott..jag ser fram emot ett nytt bloggår tillsammans med dig
kram A-C