Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 19 december 2007

Virtual Holiday Home Tour

Welcome to Poppins' home!

A Holiday Home in a Swedish style.















For more Holiday Homes, please visit
Notes from a Cottage Industry

31 kommentarer:

Designe sa...

Såå vackra bilder du visar! Är alla dessa hemifrån dig?! Va fint du har gjort! kRAM :)

annkierix sa...

Jag måste alltid gå in på din sida minst en gång om dagen...slår nästan aldrig fel..ALLTID SÅ VACKRA BILDER!!! hur bär du dig åt människa..du lyckas altid fånga en viss stämning som jag drömmer om att kunna göra..hmm.
Som ovanstående frågar...är allt hos dig!
Kram A-C

Karin A sa...

Klickade faktiskt in på sidan om "virtual holiday home tour" häromdagen! Tack för en otroligt trevlig tur. Ditt hem är lika vackert nu i juletid som tidigare. Härligt inspirerande bilder med lagom mycket julstämning. Jag hade gärna varit med men har inte varit hemma och kunnat fota i dagsljus på ett par veckor. Kanske blir det några bilder i jul!? Nu ska jag kika på bilderna lite till och inspireras. Ha en underbar onsdagskväll! Kramar Karin

Katie sa...

Your home is so pretty. That yellow cabinet is beautiful! Merry Christmas!

Terri sa...

Oh, your home is heavenly. I LOVE it! Your style is so tasteful and elegant.

Heidi sa...

What a beautiful home you have and very festive! Thanks for sharing it with us...

~~ Heidi ~~

Rhondi sa...

Such a lovely home, beautiful simple elegant. I love it! Thanks for letting me visit.

Veronica "Humlans TrädgårdsDrömmar.." sa...

Ditt hem är otroligt vackert.. Och det presenteras som vanligt med utmärkta foto! Tack för titten!

Clara sa...

Herregud så fint du har det Poppins...hur dax sa du nu att jag skulle komma på kaffe:) När jag kommer så vill jag gärna provsitta den där sköna fåtöljen med vita och röda kudden i :)
Kraaaaaaaaammmm och tack så hemskt mycket för rundturen!

Lily of the valley sa...

Det blev ju bra med hasseln.
Tjusiga bilder från ert hem.
kram Lily

mandco.typepad.com sa...

Sågøydu og ble med! Jeg har gledet meg til å se hjemmet ditt julepyntet! Og du tar såååå vakre bilder!!!Kjempe vakkert julehjem!

The Feathered Nest sa...

Love your decorating style! Your home is filled with lovely touches! Thank you for a wonderful tour.

Manuela

EVA AGNES sa...

Så trevligt att titta in i ditt julpyntade hem. Först trodde jag att man kunde ha kommit hem till dig i dag och knackat på dörren. Men insåg sedan att det var via datorn.
Nåja. Näst bäst, duger också.
Kramar Eva Agnes

Mockingbird Hill sa...

What a treat it is to visit your home so far away! I love the simplicity of your decorating style...thanks for sharing it all with us...and have a Merry Christmas!!


Cassie

emilienichole sa...

I love all your candles! Thank you for sharing your decor this Christmas. My favorite is the curly willow (or maybe sometrhing else?)branch with the lights & ornaments! Beautiful!!

~Emilie

emilienichole sa...

I love all your candles! Thank you for sharing your Christmas decor. My favorite is your curly willow (or something else?) branch with the lights and ornaments! BEAUTIFUL!

~Emilie

Southern Heart sa...

Your home is absolutely lovely! You have a very elegant style, and I love that cabinet and your beautiful wreath. Your photography is also wonderful!

Merry Christmas,

Andrea

Malins-Kuriosa sa...

Rena inredningsrepotaget...och vilken kul idé...nåt sådan kanske jag skulle kunna våga mig på...
Har sagt det tidigare men säger det igen "...ett sådant vackert hem"...mycket smakfullt och en härlig blanding av färg och nyanser...

Kramar från Malin

Guldkant På Livet sa...

Å himmel så mycket vackra bilder!!! Jag dånar!!! Och alla fina lyktor med vackra arrangemang därtill och den skåpen, oj, oj så fint!"!! Julstämning i högsta klass!!! Ska byta ett par inlägg till innan jul : ) Mari.

SEASIDE LIVING sa...

Åh, så julfint och mysigt du har hemma!!! Dina bilder är såååå fina!

Kramar Jenny

Cottage Magpie sa...

I'm visiting from the tour, and your home is just lovely! I love the collection of white lantern and beaded heart and all the views to the garden. It's so pretty! I'm so glad you are on the tour.
~Angela :-)

Lotta sa...

Tack för helt underbara bilder!

Önskar dig en riktigt God Jul!

Julkramar från Lotta

Moas sa...

Håller med de andra så fint du har.. och julmysigt, Och jag ser att Ängeltavlan trivs bra =).. så fint där på bänken med de andra fina sakerna.. love it..=). Underbart vackert du gjort med ormhasseln med alla söta prismor.. jättefin.. Massa Julkramar från mig... Monica

Heavenly Chic Interiors sa...

Thanks for visiting my home. I love the yellow cabinet, very fresh decor and festive...Merry Christmas to you. Theresa

Lusthuset sa...

Mmmm så vackert du har det och vilka fina julbilder du visar. Så roligt att få se dem och hur du har det hemma hos dig. Den ena bilden vackrare än den andra. Ha en skön helg nu innan julen bryter ut. Kram.

Karin A sa...

Nu har jag njutit av dina bilder en bra stund till. Härliga! Tack för din gulliga kommentar inne hos mig. Kan bara säga: det samma! Ha en härlig fredag! Kramar

Linda Lunda sa...

Sagolikt!

GOD JUL och GOTT NYTT ÅR !!!!
Önskar....
Linda

Monica sa...

Hej igen i julstöket.. Jag har en liten överraskning till dig hos mig.. =).. Kram och ta det lugnt.. Monica Moas Gård

Malins-Kuriosa sa...

Jo då det ska komma bilder på strutarna in action sga...blev lite väl många men är så det brukar bli då jag ska göra något...försöker hela tiden överträffa mig själv...
Julen känns välkommen hit känner jag och blir nog ett bra julande i år också...

Anonym sa...

Hittade din sida av en slump, och jag tackar för titten. Ditt hem ser ljuvligt ut så häri juletid. Kommer kika in fler gånger.

Meredith sa...

Beautiful! Your twisted branch is my favorite touch--so sculptural and elegant.