Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 26 januari 2008

A glimpse of tulips

Ett litet avbrott i rapporteringen från London... Jag lekte lite med kameran. Motivet är glasasken jag kom hem med, några halsband och en järnljusstake. Det roliga är att tulpanerna på bordet också ville vara med på bild. Ser du dem?

Önskar en trevlig lördagskväll!


Today is about something else than London... I took some photos of my new box, some necklaces and a candle stick. But the tulips on my table wanted to be in the photo. Do you see them?
I wish you a nice Saturday night! ♥

14 kommentarer:

M&Co sa...

Hihi, den der var nesten en gåte ;-) Men så oppdaget jeg det! Kjempemorsomt og lekkert!!

SEASIDE LIVING sa...

Härlig bild! Ha en mysig lördagskväll!

Kramar Jenny

Linda Lunda sa...

Det var en fantastiskt fin bild. Speciellt när du fick med tulpanerna!
Linda

Randi sa...

Så kreativt!
Läcker bild!
Ha en skön helg!
Kram Randi

Lusthuset sa...

Ibland blir det bättre än man själv tänkt. Så fin bild. Ha en skön söndag....och håll i hatten! Kram!

Guldkant På Livet sa...

Vilket vackert stileben!!! Trevlig helg!! Mari.

Annalunda sa...

Jättefint...du är fantastiskt duktig med kameran Mary och att arrangera så att det blir ruggigt vackert... och att tulpanerna vill vara med är väl självklart! Ha en skön söndag...förhoppningsvis med bättre väder...jag är bara såååå jättetrött på regn, grådis, och blåst...snart emigrerar jag...

Kram Annie

Lily of the valley sa...

Wow! Vilken underbart vacker järnljusstake!
kram Lily

Wilda sa...

En underbar lördagkväll önskar jag dig också! Härlig bild, lite engelsk deckare över den.

cia/Olivelund sa...

Härlig bild! Önskar dej en riktig mysig lördagkväll.

Merja sa...

Vilka ljuvliga bilder du bjuder på!! Kul med tulpanerna.
Kan du rekomendera nån rolig affär i London med trädgårds anknytning...som man bara inte får missa.
Jag och en kompis ska dit i maj på Chelsa Flower show bla./Merja

Signes vind sa...

Väldigt vacker bild.
Det har varit så roligt att följa med dig till London. Mannen är där nu men han är inte mycket för shopping så det har varit så kul att läsa om din resa - hoppas det kommer mer!!

chatrine sa...

Vakkert Poppins!
ha en fin søndagskveld!
Klem:)

Karin A sa...

Härlig bild! Att tulpanerna speglar sig där ger verkligen bilden en extra dimension. Kram!