Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

fredag 18 april 2008

Nice week-end!

Den här söta marionetten är en gammal kompis som fick agera fotomodell! Vilken avslappnad stil - precis som jag. Det är fredagkväll och soffan lockar. Jag önskar er en trevlig helg!

This sweet marionette is an old friend who had to act as top model! What a relaxed style - just like me. It is Friday evening and the sofa is calling. I wish you a nice week-end!

12 kommentarer:

Ann-Catrin / finthemma sa...

Oh så söt den var...underbart foto!!!
ha en fin helg..kramar A-C

Solkatter & dammråttor sa...

Vilken cool kille...verkligen avlappnad stil =)Tack för gratulationen =)
Ha en skön-solig helg!
Kram "mormor"

Guldkant På Livet sa...

Vilken bedårande marionett!!

Nej Poppins, ngn har snott mitt namn!!! Detta är så tråkigt, jag har INTE skaffat ngn swapblogg, jag skrev henne, hoppas hon byter namn och inte surfar på min sällskapskrets, för detta kan jag inte stå för... Mari.

Annalunda sa...

Så söt! Jag önskar även dig en härlig helg! Kram Annie

Karin A sa...

En underbar bild! Ryggläge blir min melodi för ikväll. Jag hoppas du har en härlig helg och att solen lyser nere i Skåne. Kram Karin :)

Malins-Kuriosa sa...

En helt underbar liten marionette du har, jag har aldrig sett en liknande...Hela bilden i sig är så söt och ska försöka mig på den positionen sen framför tv:n...Solen har lyst över oss hela dan och värmen är uppskruvad...allt är på gång!

Kramen från Malin

Trolda sa...

Lördagskväll....Och känner jag inte igen stilen minsann...;-)

Trolda - soffliggare =D

Lily of the valley sa...

Det var ett tag sedan sist vi sågs, men han ser lika glad och lycklig ut som då...
kram

Guldkant På Livet sa...

Jag vill passa på och "utnyttja" din blogg för lite information och sprida ut i bloggvärlden,
Kommentarer från "mej" om ngn swapblogg är INTE från mej utan ngn som har tagit mitt namn och startat en blogg! En blogg som hon nu "raderat" men det underliga är att hon kommenterat hos såååå många bloggvänner denna dag men som tydligen "inte kände till mej"! Ja, alltså, jag är väl inte kändast i stan men har dock bloggat i 14 månader och många känner till mej och har dessutom med mej på sina länklistor. Trist och skumt. Så jag får traska vidare och skriva hos alla andra med... men så du/ni vet, ngn swapblogg kommer jag aldrig att skaffa...

Mari-Riktiga Guldkant på Livet.

Mamma Millan sa...

O såå söt!!!!!

Ha en trevlig helg själv..o tack för fin kommentar hos mig!!!

Ha det så fint!!
Soliga lördags kramar Millan!!

EVA AGNES sa...

Göpta Petter!!
Så mycket fint som har hänt på din sida. Jag är så imponerad.
Vackert med alla bilderna. Christina Strutt är väl hon som stratat och äger Cabbage and Roses?
Jättefin bok i alla fall. Vilket pris så gentilt.
Nu är våren på G men rysligt vinterkallt trots det.
Kramar Eva Agnes

Lea sa...

Önskar dig en skön söndag!
/Lea