Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 17 juni 2008

Roses and pewter

Rosor och tenn är en spännande kombination. Här är det en trio vackra rosor som trivs i en liten tennskål. Den mörkröda bakgrunden framhäver både det mjuka och hårda i tennet.

Charles Austin, Comtesse de Lacépède, Constance Spry

Roses and pewter is a fascinating combination. Here are three lovely roses together in a small bowl in pewter. The dark red background brings out both the softness and the hardness of pewter.

13 kommentarer:

Ann-Catrin / finthemma sa...

Du kan du.. sagolikt vackert...jag kan aldrig få nog av rosor...i alla färger!!

kram på dig A-C

Mamma C sa...

Mycket vacker bild.
Kram mamma c

Lena Kristina sa...

Vilka underbara rosbilder återigen hos dig. Jag går in då och då och bara njuter.

Mina rosor har inte slagit ut än men Louis Odier är på god väg....
Längtan!!!

Jag tror jag ska plantera en Austin ros i år.

En härlig Midsommar önskar jag dig och de dina

Sommarkram Lena

Zoey sa...

Jag håller med dig, skira blommor och hårda metaller är sköna kontraster!

Zoey sa...

Jag har länkat till dig på min blogg - om du misstycker så lämna en kommentar så tar jag bort länken.

http://mammanette.tradgardsblogg.se sa...

Vackra bilder som vanligt i din blogg. Ha en härlig midsommar. /Anette

Bruno & Mig sa...

Så vackert i all sin enkelhet.
Du har verkligen blick för det vackra.
Så fina bilder.

Kram

Hwita Villan sa...

Underbart! Så vackra bilder på så vackra rosor... Helt plötsligt blev jag sugen på en gul austinros.

Ha det bra! (Och en glad midsommar, om jag inte skriver ngn mer kommentar innan dess :))

Guldkant På Livet sa...

Du är ju bara en mästare på spännade och vackra kombinationer!! Mycket snyggt! Passar på att önskar dig en riktigt skön, solig och blommande midsommar! Mari.

EVA AGNES sa...

Hej min vän!
Tittar bara in för att önska dig en skön och fin midsommar bland dina rosor.
Kramar Eva Agnes

Karin A sa...

Så vackert arrangerat! Snyggt med det mörkt röda mot de vackra rosorna.

Kram!

Lily of the valley sa...

Underbara bilder!
Den sista är magisk :D

Ha de gott
kram Lily

Tingeltangel sa...

Dina bilder är magiska. Helt underbara.... Vill önska dig en skön midsommar. Kram.