Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

fredag 18 juli 2008

Necklace

Ett underbart vackert halsband kom med posten häromdagen - en skönhet i vitt och silver. Halsbandet heter Mary Poppins lämpligt nog och är skapat av Lotta på Signes Second Floor. Om du är ute efter ett personligt smycke, titta in här! Eller bara kika in och njut av Lottas kreativitet.
A lovely necklace came with the post the other day - a beauty in white and silver. The necklace is convenient called Mary Poppins and is created by Lotta on Signes Second Floor. If you are looking for a personal piece of jewellery, take a look here! Or just make a visit and enjoy the creativity.

16 kommentarer:

Signes Second Floor sa...

Underbara bilder - du får allt så vackert m ditt kameraöga! Tusen tack för de fina orden - roligt att halsbandet passar dig - kram Lotta på Signes vind

Karin A sa...

Vilket vackert halsband med ett så passande namn! Snyggt med silver och pärlor, helt i min smak. Lotta skapar verkligen fina saker till sin andra våning! :)

Kram Karin

Hanneles paradis sa...

Underbart vackert, kul med namnet,
skulle passa min nya skjorta..

tintins fru sa...

Så vackert smycke. Och så passande. Hoppas att få se det i
verkligheten.

Annalunda sa...

Underbart vackert smycke! Helt ljuvligt och precis i min smak!

Kramis Annie

Hwita Villan sa...

Men vad härligt! Själv är jag ingen smyckesmänniska... har bara vigselringen och ett nätt guldhalsband på mig... lite trist kanske, men jag gillar att vara "naken" ;). Men halsbandet var jättevackert, och roligt att det heter Mary Poppins!

Lilla Eken sa...

Halloj Poppins, gick det mejla röda vinbär så skulle du få några liter av mig på en gång. :-)

Jättefint halsband.
/Lilla eken

Bruno och Mig sa...

Hej Poppins!

Fina bilder på ett fint halsband till en fin kvinna! Roligt med namnet på smycket. Jag gillar halsband som skiljer sig lite från mängden. En svart T-shirt och ett par jeans går att förändra i oändlighet med vackra halsband. Brukar köpa upp mig på några billiga på Indiska då och då.
Tyvärr brukar dom gå sönder ganska fort, så det är nog att föredra ett riktigt favorithalsband som är bra trätt.

Ha en bra helg!

Kramar

L

Ann-Catrin / finthemma sa...

hallå där..
jaha är rosorna överblommade nu... tänk va.. men vilden särdeles tur du har aå många vackra foton att njuta av..
vi har lite rosor kvar ännu..

Men så vackert halsban.. tänk det gick direkt till mitt hjärta!!

ha en fortsatt fin semester!
kram på dig A-C

Moa sa...

Oj jisses vilket vackert halsband.. sånt vill jag haaaa.. =).. måste springa in till signes med en gång.. kramiz.. Monica

EVA AGNES sa...

Jättefina smycken Lotta har gjort. Jag har varit inne precis och tittat.
Skickade länken till min dotter som är alldeles galen i smycken.
Kramar Eva Agnes

Malins-kuriosa sa...

Vilket vackert smycke...ska genast ta mig in på sidan och titta...Gör själv halsband och grejs så det är alltid kul att se vad andra hittar på, inspiration är nyttigt...Känns som detta halsband passar just till den person du verkar vara...

Kram från Malin

Trollmor sa...

Ett alldeles underbart halsband, känns som att det passar dig som handen i handsken.
Önskar en skön afton, kram!

Trolda sa...

Så vackert smycke! Och ett så YTTERST passande namn ;-) Och visst NJUTER vi av ledighet och SEMESTER!!! =D

Trolda - kramar!

Sublim Design sa...

Det där är ju ett vackert halsband.
Så vackra rosor du visar upp här också, fina bilder, riktig njutning för ögat:)
ha det gott
/S

Frida sa...

Vilket fint halsband och ljuvliga bilder!
Kram frida