Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 15 juli 2008

A vain lad

Herrarna i rosenledet börjar knota, säger något om "favorisering" och "orättvisa". Den yngste av dem, A Shropshire Lad, visar sig vara riktigt fåfäng och ger sig inte förrän han fått visa upp sin eleganta sida...
The gents among the roses are starting to complain, they are saying things like "favouring" and "unjustice". The youngest of them, A Shropshire Lad, turns out be quite vain and insists on letting us see his more elegant side...

23 kommentarer:

Emma mittemot sa...

Haha... Jag blir så glad av att läsa om dina rosor! Och, jag blir väldigt sugen på en egen rosenrabatt!
Kram Emma

Katarina i Kullavik sa...

Vem kan motstå honom nu???
/Katarina

Yolanda Elizabet sa...

Who is a pretty boy then? Lovely rose Poppins, you have an excellent taste in roses. There's a pretty boy rose on my blog too. ;-)

Kram, Yolanda

Trollmor sa...

Och vilken sida, den bondpojken kan förföra han!
Underbart!
Stor kram

Anonym sa...

Det gör mig inget :D Han är bedårande vacker!!!!:D)))))))
Kram Busan

Hwita Villan sa...

Åh så fint! Du gör alltid så vackra arrangemang.

Ha det bra Poppins!

Guldkant På Livet sa...

Ha, ha, du skriver som vindruvorna " pratar" i systembolaget tidning! Så kul och det är ju helt makalöst så vackra bilder du tar, de tar priset!!! Mari.

Mamma C sa...

Vilket vackert arrangemang du gjort.
Kram mamma c

Karin A sa...

Klart han också måste få visa upp sig här! Hur förtjusande och förförande som helst... :)

Kramar Karin

Tingeltangel sa...

Underbart! Äntligen lite idolbilder på min favoritpojke. Han visar verkligen sin feminina sida denna gång. Jag har uppfattat honom som en lite tuff och cool kille så det var roligt att se honom stajlad på detta sätt.

Anonym sa...

Vilken fin blogg!!
Verkligt fina bilder du tar.
En sann trädgårdsvän skulle jag tro. Vad många fina rosro du har!
Jag kan inte kommentera utan att vara anonym men du hittar nog till mig - om du vill
Annika
Naturliga Ting

Anette sa...

Hur i hela friden ska man kunna rösta på EN av din rosor.........Dom är ju så fina allihop och ditt sätt att presentera dom är ju underbart. Hmm, nu ska jag fundera vilken som ska få min röst! /Anette

Lilla Eken sa...

Oooopsan, vilken kille. En riktig snygging. Och så fantastiska foton, som vanligt! Du är så duktig!!
Ha en bra dag/Lilla eken

Bruno & Mig sa...

Så charmiga inlägg du gör. Får ett leende på läpparna varje gång jag kikar in här.
Vackra bilder - som alltid!

Kram

Veronica sa...

Du kan verkligen visa upp dina rosor på det mest förtjusande sätt! Dom är vackra allihop i din omröstning men min röst är redan lagd, på en av damerna!
Må så gott! Veronica

Frida sa...

Åh vilka fina bilder! Där ser rosorna ut att trivas bra.
Kram frida

Lusthuset sa...

Ja, han är verkligen värd etd eget inlägg i bloggen, så vacker som han är. Elegant flyter han omring bland pärlorna. Stiligt, tjusigt. Kram !!

Hanneles paradis sa...

Så fina bilder med fina rosor.

Signes Second Floor sa...

A rose is a rose is a rose.
De är fantastiska alla dina rosor o alla underbara bilder.
Du får gärna ta hand om min trädgård!
Kram Lotta på Signes vind

Kriista sa...

Adoptera en droppe till din blogg som symbol för alla gråtandes barn runt om i världen.
Vissa tycker att den är ful men jag tycker att den är jättesöt och passar på allas bloggar.
mvh
kristina

http://www.myter.blogg.se

mandco sa...

Såååå masse fasntastiske roser og utrolige rose bilder her hos deg nå!! Den hagen din skulle jeg gjerne hatt!! Favoritten min er Comtesse de Lacépède! Den må jeg bare få tak i!!

Moa sa...

Den är underbar.. och jag har ju köpt mej en sådan i våras och NU blommar han för mig för första gången.. jag är sallig..=).. han är underskön.. ha det såå gott..Monica

Trolda sa...

Hahaha...Liksom DU förgyller Han onekligen tillvaron för oss =D

Trolda - =D