Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 21 oktober 2008

Cosy autumn

Jag har redan skrivit flera gånger att jag tycker om hösten. Men visst är det mysigt den här årstiden, så jag skriver det en gång till. Och visst är det mysigt med ljus, så därför visar jag en mysig bild med ett tänt ljus en gång till. :)

Och så måste jag visa en mysig bild, tagen tidigt på morgonen genom ett hotellfönster i Holland. Det ser både trolskt och lite mystiskt ut med morgondimman och hästarna i hagen.

Ha en bra vecka!
♥♥♥♥♥ Poppins
I have written several times that I love autumn. But it is cosy this time of the year, so I will write it once again. And it is cosy with candles, so I will show a cosy photo of a candle once again. :)

And I have to show you another cosy photo, shot on an early morning from a window on a hotel in Holland. It looks both magical and a bit mystic with the morning fog and the horses in the field.

Have a nice week!
♥♥♥♥♥ Poppins

22 kommentarer:

Marina sa...

Så vacker bild, den dimmiga. Ja, det andra också.

Karin A sa...

Vackert Poppins, precis som hösten! Jag gillar också hösten. Ha en skön vecka! Kram Karin

Annika Christensen sa...

Oj oj vilken fantastisk bild!!
Skall du prova morotsljucie så skall du köpa Brämmhults tror jag den heter. Det är jättegott fast speciellt. Blir så glad när du tittar in till mig.
Ha de gott
Annika

Mrs W sa...

Bilden på hästarna är som tagen ur en fantasybok/film vilken underbar bild!!!

Lily of the valley sa...

Fina bilder! Den sista är vekligen troldsk!
Har du gjort den söta asken själv???? Gillar även din ljuskopp..
Kram Lily

NinaH sa...

Du förmedlar verkligen en härlig höst-mys-känsla! Njuter!

Lusthuset sa...

Mys, mys...idag var det verkligen läge för det för så mörk och trist som det har varit. Vacker bild, både på det rara ljuset och morgondimman. O ja, så fint. Ha en skön fortsatt höstvecka och fr o m söndag blir det väl ännu mörkare med vintertiden *ryser* Kramar!!

Italian Girl in Georgia ~ Suzanne MacCrone sa...

It is getting "cozy" here too and I am starting to light the candles in the afternoon.

xoxo

Zizzi sa...

Jag älskar dina bilder! Den nedersta på hästarna i dimman ser nästan ut som en tavla!
Kram cissi

Angel.Pearls sa...

Visst är det härligt mysigt med hösten när man får tända ljus. Härliga bilder! Har du gjort den fina asken själv?? Fortsatt trevlig dag// Eva

Vera sa...

Vilka härliga bilder, gillar verkligen den med den trolska lite mystiska stämningen.

Malins-kuriosa sa...

Ja ja...hösten är ok, har regnat och varit uppehåll om vartannat här idag...
Bilden med dimman är underbar helt maffig...
Fortsatt go myskväll på dig.

Kram från Malin

Guldkant På Livet sa...

Vilken mysig och dimmig bild och sån vacker gammal ljusstake! Mari.

Ninnie sa...

Vilken undebar bild! Det ser ut som en tavla. Jaa, hösten är en mysig tid, så skönt att få vara inne o mysa när det regnar....eller ta en promenad i höstsol och nedfallna löv.

Moas sa...

Jättevacker bild med hästarna.. ser så fin och trolsk ut så den nästan blir overklig.. =).. Hösten äääär mysig, tycker jag också.. ha det gott och mys på det gör jag..Kram Monica

Karin A sa...

Hej igen vännen! Har kikat lite till på dina fina bilder. :) Bra idé med veckans/dagens glädjeämne på fredag - jag kör igång på fredag! Är du med? Ha en skön torsdag! Kram Karin

Inspiration i vitt sa...

Hej Poppins ja nu får man riktigt frossa i tända ljus den här mörka årstiden, så fint du har gjort gillar den där lilla ljusstaken den är så söt.
Vilken härlig vacker bild förstår att du gillar den.
Kram/Ingela.

Annalunda sa...

Så vackert! Tack för vackra bilder! Kram Annie

Trollmor sa...

Det tål att sägas många gånger om, hösten är vacker.
Likaså dina bilder! Den trolska ser ut att vara kommen ur en saga.
Fantasi och magi, underbar!
Många kramar Trollmor

Karin sa...

Hej Poppins!

Så vackert, och jag älskar hösten jag också!
Ha en riktigt bra vecka. Här strålar solen idag!
Kramar
Karin

Lilla Eken sa...

Men, vilken fin ljusstake du har!
Kram/I.

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

En riktigt trevlig helg önskar jag dej!
Kram från Helena