Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 19 oktober 2008

Liberty

Liberty of London är ju ett känt varuhus som man måste besöka om man är i London. Själva byggnaden är en upplevelse eftersom den är uppförd i Tudorstil med korsvirke och fantastiska detaljer. Men om man nu inte kommer i väg till London (vilket jag inte gör, tyvärr) kan man faktiskt besöka deras web-butik. Jag hittar flera fina saker som jag skulle vilja ha...
Liberty of London is a well known store which you have to visit when you are in London. The building itself is amazing since it is built in Tudor style with timber and lovely details. But if you not are on your way to London (which sadly I am not) you can visit their shop on internet. I have found several beautiful things I would like to have...

17 kommentarer:

Karin A sa...

Mycket vackert! Gillar särskilt de vackra muggarna/kopparna. Ha en fin söndag! Kram Karin

Annalunda sa...

Oj! ja det gör uppenbarligen jag också! Vad mycket fint - tack för tipset Poppins! Men jag är såååå sugen på en runda till England...
och kanske Skottland...men det får väl bli till sommaren.

Ha en härlig söndag - och jag håller tummarna för dig i min utlottning! :)

Kram Annie

Karin sa...

Hej!

Jag har varit på resa genom Normandie och Loire för många år sen. Honfleur och Rouen var vi också till. Det var bara i Rouen som jag fick tid till lite shopping om än bara 1,5 timme. Sprang som en tok, det är ju som sagt en ganska stor stad!
Liberty har underbara saker. tack för tipset!
Tack igen för utmärkelse, du är för rar!

Hoppas du har en mysig Söndag!

Många kramar
Karin

Ingela sa...

Härliga koppar, jag gillar dom gröna...

Hälsningar
Ingela

Hjärtat Mitt sa...

Mmmm det var många fina saker. Vågar knappt gå in på deras webbutik.

Kram Mari i Marieholm

Lily of the valley sa...

Mycket fint!!!!

Tack själv!!!
Vi får snart göra om det :D

Hälsa Kapten Haddock

Kram Lily

Moas sa...

´Vilka underbara vita koppar.. dom vill jag ha.. får ila dit och titta om de är uppnåeliga.. prisen kanske är skyhögt och då får jag shoppa med ögonen och sinnet bara.. ha en skön söndag..kramiz/Monica

Dorthe sa...

Hei..
Så mange fine ting du viser..
Bare man snart skulle en tur til London:-)
god uge til dig..
Kram Dorthe

Ellen - Charmerende gjenbruk sa...

Det var virkelig fine ting, jeg viste ikke at man kunne bestille fra Liberty på nettet. Jeg var i Skottland på åtti tallet og kjøpte metervis av stoff fra Liberty, og de er like aktuelle ennda, går ikke lett av mote.
God uke til deg...
Klem...Ellen

Guldkant På Livet sa...

Vilka otroligt vackra franska bilder du har knäppt nedan, skulle passa bra i en tursitbroschyr, sälj dem dyrt! Jättesnygga saker du har hittat fr det varuhuset, och en kopp med guldkant med : ) Bäst gillade jag nog dock de två vita kopparna, jättesnygga! Mari.

NinaH sa...

Åh! Härlig butik! Länken sparad!

Helena - nyckeln till mitt hjärta sa...

ååh tänk en liten shoppingtur till London när juledekorationerna är uppe....mysigtmysigt, men det blir ett annat år, inget för en fattig student inte!
´
Jag skrattade å mig själv efter min tro på källvattnets kraft, det var ju att ta i liiite grann....!

Kramkram Helena

Angel.Pearls sa...

Uj vad mycket vackra saker -ska kika i webbutiken, men.... Jag vill åka till London, snart.Ha en fin vecka // Eva

Viola sa...

Tack för tipset, ska åka till London andra veckan i november, har du flera tips därifrån, kram och ha en bra måndag

Amy Sperry Faldet sa...

I am so glad to see you have a blog! What a joy! May I put a link on my blog to bring people here? Thanks for spreading happy thoughts. Blessings.

Zizzi sa...

Vackra saker! Jag försöker få min man att åka iväg med mig till London, men han säger "vad ska jag göra där?" Så nu håller jag på att bearbeta min mamma att åka en weekend.
Kram cissi

Malins-kuriosa sa...

Vackra saker och en vacker butik...hade nte en tanke på att de har en nätbutik men låter ju helt rinligt på nått vis...
Ska kika in där och snuffa runt litebland det vackra...

Kra från Malin