Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 6 november 2008

Den här förpackningen i form av en fågelholk innehållande tvål och crème från Crabtree & Evelyn köpte vi i somras när vi besökte Gisselfeld. Likaså tvålkoppen i rustik stil. De vita skyltarna är till trädgårdslandet så jag får använda dem bland mina kryddor nästa sommar.
This box in the shape of a nesting box, filled with soap and crème from Crabtree & Evelyn, is a purchase from Gisselfeld this summer. So is the rustic soap-dish. The white signs are to the garden so I will use them for my herbs next summer.

13 kommentarer:

Angel.Pearls sa...

Spännande att läsa lite om dig i tidigare inlägget! Härlig "fågelholk" med fint innehåll! Fortsatt fin vecka//Eva

Bruno och Mig sa...

Vilken underbar förpackning! Helt otrolig. Jag har aldrig sett något sådan, men när jag får vanliga presentförpackningar med tvål, handcreme osv tar det lång tid innan jag har hjärta att bryta emballaget och använda produkterna. Vete sjutton om jag någonsin skulle kunna förmå mig att dela på din fina Fågelholk.
Haha!

Tvålkoppen är jättefin. Njutabara bilder du visar.

Ha en bra dag
Kram L

Lena Kristina sa...

Jag gillar den där serien med handcreme och tvål från C&E. Köpte det förra året på trädgårdsmässan här uppe. Inte fick jag det förpackat i en sådan söt liten holk :(

Men det unnar jag dig :D

Trevlig helg

Kram Lena

Lusthuset sa...

Så härligt och vilken förpackning, den kan man ju inte göra sig av med. Jag har köpt deras handlotion för trädgårdshänder och den är bara underbar, doftar ljuvligt. Lyckost!! Ha en bra fortsatt kväll. Kramar!!

Elisa Day sa...

Underbar fågelholk! Kram

Trolda sa...

Åh en sån söt förpackning =D Hade jag gärna haft ståendes framme, och kanske skulle man då få någon liten fågelfamilj som gäst!? Nu verkar din kommentarfunktion fungera betydligt bättre, tack för det =D Och utmaningen tackar jag ödmjukast för då och skall ta mig an med glädje framigenom =D

Trolda - kramar

Karin sa...

Hej!

Ja, förpackningen var ju för underbar. Klart svår att motstå, och dessutom så härliga saker i den.

Kul att läsa lite mer om dig också! Och platespotter har jag aldrig hört talas om!

Ha nu en skön helg (lite tidigt men)!

Många kramar
Karin

Karin A sa...

Deras produkter är helt underbara och förpackningarna är ljuvliga de med! Den fina fågelholken hade jag inte sett tidigare. :) Härliga tvålar och lotions är verkligen guldkant på vardagen och sanna glädjeämnen...

Vi "ses" imorgon!? Kram Karin

Annika Christensen sa...

Det ser helt underbart ut.
Var du i orangeriet också?
Var där förra året och gjorde ett repportage om det fast det har inte varit ännu kommer väl så småningom.
Tyvärr missade jag slottet tror inte man får fota där.
Det var noga att det inte kom med på bild har jag för mig.
Minns du?

Ha det gott
Annika

Hjärtat Mitt sa...

Vilken underbar förpackning!
Den är ju snygg att ha stående framme.
Tvålkoppen var inte dum den heller.
Ha en skön helg.

Kram Mari i Marieholm

Lallis - liv och leverne sa...

Men vilken fin "fågelholk":)
Riktigt riktigt kul och annorlunda.
Kram Lallis

Lily of the valley sa...

Förmodligen blir du inte överraskad ;-)

En härlig förpackning!
Jag fastnade väldigt för den rustika tvålkoppen...

"Ljuskorgen" har jag haft ett tag. Den har blivit så efterhand som jag fyllt på med ljus.
Hade glömt bort den...

De borde bli snart....

Kram

Britt sa...

När vi var i Japan hade de också underbara present förpackningar.Ha det bra//Britt