Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 16 december 2008

And the winners are....

Zinkbaljan
Eva Agnes
Petra

Grattis!!! Congratulations!!!

Vill ni maila era adresser till mig på poppinsgarden@gmail.com så kommer det ett litet paket med posten. Tack, Nina, som gett mig denna utmärkelse. Ninas Garden-tankar fyller två år. Grattis!
Utmärkelsen skickar jag vidare till er som deltog i min utlottning men som inte vann.

Thank you, Nina, who gave me this award. Her blog Ninas Garden-tankar celebrate two years. Congratulations!
I give the award to those of you who took part in the lottery but did not win
.

9 kommentarer:

Hemma på Landet sa...

Vilken tjusig bild.:-) Kram

Hjärtat Mitt sa...

Grattis till vinnarna.
Härlig hortensia.

Kram Mari i Marieholm

Merja sa...

Fin bild på hortensian!
Grattis till vinnarna.

zinkbaljan sa...

Men duuuuu så himla kul att jag vann! Jag har varit med i jätte många utlottningar och aldrig vunnit!!! Jag blir så innerligt glad ska du veta, jag mailar min adress strax!!!

Jo, jag var på Jysk i går och handlade lite faktiskt!! De hade ju 30-70%. De grejerna jag köpte håller jag på att måla vita!!! hui hi

Kraaaam på dig

My White Cottage sa...

Underbara hortensia... Ljuvlig bild!

Grattis till den lyckliga vinnaren och grattis till din utmärkelse!

Kram Jenny

Yolanda Elizabet sa...

Grattis on your 100.000 visitor dear Poppins and for receiving the award.

Härlig hortensia!

Mamma C sa...

Grattis till vinnarna.
Kram mamma C

Trolda sa...

GRATTIS till vinnarna! Och grattis till dig för en fin utmärkelse =D En riktigt vacker Hortensia...Kramar =D

Trolda - Godmorgon =D

Bruno och Mig sa...

Hejsan Poppins!

I dag när jag äntligen fick tillgång till internet igen, såg jag till min lycka att jag fått en award från dig: Tusen tack! Det värmer otroligt mycket. Tänk att "lilla jag" blir sedd av en så proffsig bloggare!

Nu ska jag ta mig tid och läsa alla dina vackra inlägg jag missat när datorn krånglat.

Ha en bra kväll.
Krmar L