Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 20 januari 2009

Poppins' Garden for sale!

Nu kan du köpa mina fotografier!

De finns i A5-format, tryckta på dubbelvikt kartong och kan användas både som gratulationskort och som brevkort. Det finns tio olika motiv att välja mellan.

Du kan också välja bilder i större format som är lämpliga att rama in.

Kika in på Poppins' Gallery för mer information.

Now my photos are for sale! But at the moment they are only available in Sweden.

26 kommentarer:

Mamma C sa...

Vad roligt, ska ta och titta in.
Kram Mamma C

Guldkant På Livet sa...

Hej Poppins, ja dina bilder är verkligen ngt utöver det vanliga! Jag är så rädd om de bilder jag vann av dig förra året, jag håller på dem liksom fast jag skulle vilja sända dem som kort till ngn vän... du är verkligen proffs på detta, så vackra foton, så vackra motiv.... Mari.

Viola sa...

Vilka ljuvliga kort, så himla fina, detta ska jag komma ihåg! Vilka helt underbara motiv du tagit!

Ha en bra kväll, kram

Moas sa...

Men så roligt.. att du gör slag i saken och säljer dina vackra kort.. Lycka till =). De är verkligen värda både uppmärksamhet och berömmelse.. =). Kram Moncia

Tingeltangel sa...

Vad roligt! Du är så kreativ, jag är full av beundran. Att du hinner med allt.

Ingela sa...

Jättefina bilder och kakformarna med ljus var härliga.

Skönt att få plocka om lite efter jul tycker jag också.

Hälsningar
Ingela

Annalunda sa...

Åhhhh så roligt!!!!!!!!

Ska in och titta på en gång!

Kramis

Ska länka till ditt galleri också...lite extrareklam är ju aldrig fel!

Kram Annie

Annalunda sa...

Nu har jag tittat...och har nästan fått ont i magen av allt det fina! Du är såååå duktig Poppins! Kan jag låna en bild (ex den i detta inlägg) till Annalunda?

Kramis Annie

Annika Christensen sa...

Va roligt för dig. Fina motiv du har valt. Det kommer att gå bra skall du se. Önskar dig lycka till.
Kram
Annika

Karin A sa...

Åhh vad roligt och lustigt att du skriver om detta just idag när jag gjort en beställning på förstoringar! Dina bilder är helt ljuvliga. Kommer säkert att lägga in en beställning framöver. Alltid kul att kunna säga att jag "känner" minsann hon som tagit dessa konstverk! :D Ha en fortsatt härlig vecka! Kramar Karin

Lilla Eken sa...

Men titta vad fina! Kul!
Ska försöka välja några och återkommer med beställning. :-)
/I.

Trolda sa...

Vilken underbar idé! Så trevligt! Hinner dessvärre inte kika in NU då plikten kallar, men återkommer absolut för en koll...=D Du tar ju så oerhört vackra bilder Poppins!

Trolda - godmorgon och kramar =D

Karin sa...

Hej Poppins!

Så roligt att du gör något av dina underbara bilder! Och kort är ju så underbart att ge, och ha. Jag köper gärna på mig när jag är ute, det är alltid bra att ha hemma! Jag ska genast kika in!

Ha en fortsatt bra vecka!
Varmaste kramarna

Karin

Karin sa...

Hej igen!

Jag har en liten utmaning till dig, bara om du vill! Jag älskar dina underbara bilder och villa alltid se mer!

Kram
Karin

Ps dina kort är jättefina!

Signes vind sa...

Grattis och lycka till med din fin fina webbutik. Har tittat in och blev så köpsugen - bara så svårt att välja, så mycket som jag vill ha. Du är verkligen duktig - ny karriär på gång?
kramar Lotta på Signes vind

Lily of the valley sa...

Åh, vad bra att du äntligen har dina bilder till försäljning! Många fina motiv kan jag gissa :D
Kram Lily

hannas form sa...

Hej! Första gången jag besöker dig...så vackra bilder...du är duktig! Hit kommer jag tillbaka!

KRAM
Hanna

stenberga stone art sa...

Fantastiskt vackra bilder...!
Stumm av beundran.

Hälsningar Roger

tintins fru sa...

Hej
Jättefina kort.
Brukar köpa på mig när jag ser fina
kort och har på lager. Jag kommer
att köpa av dig.
Lycka till.

Yolanda Elizabet sa...

What a relief, for a moment I thought you were seling your real garden. ;-) Good luck with the sell of your pics!

Kram, Yolanda

Lotta 8`) sa...

Gratulerar till din webshop av dina fina foton! Du kommer att få sålt många av de vackra bilderna (var inne och kikade ;) Tror jag skrivit det förut men det tål att skrivas igen ;) att du är en inspirationskälla med dina bilder. Får jag fråga om du har kvar din "gamla" kamera eller köpt ny? Visst var det så att vi har samma kamera? Just däför är de så roligt att kika in hos dig, kan du, så måste jag ju försöka jag med. Må så gott, kramen =)

kullervilla sa...

Ögongodis är dina bilder…
önskar dig lycka till.
Kramiz//kullervilla

Hjärtat Mitt sa...

Så roligt :)
Önskar dig verkligen lycka till med försäljningen.
Korten är bara så underbart ljuvliga.
Du har sannerligen ögon för det vackra, och du lyckas fånga det på bild.
Ha en skön helg!

♥♥♥♥♥ Mari i Marieholm

Kattfot sa...

Verkligen jättefina bilder, många favoriter från bloggen :) Du har verkligen öga för det vackra!

Önskar dig en riktigt trevlig helg!
Kram Catrin

Lily of the valley sa...

Har en liten sak till dig :D
Ha en skön helg
Kram Lily

Terri sa...

Dear Poppins, this is so exciting! Your photographs are always so beautiful and romantic and I always wish I could walk right into the rooms and scenes that you show! This is wonderful! I am so happy for you!

If you are interested in selling abroad, you could always consider www.Etsy.com. I am not sure if you are familiar with it.

I am thinking of starting the same sort of thing but not sure where to begin. I think I will wait until spring and I will plan to open an Etsy shop also with my photos.

I am so happy for you! xox Terri