Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 10 februari 2009

On the menu

Vita pärlhyacinter i ett gammalt trämått och en sifonflaska. Det är dagens meny.

Tack alla som var positiva till mitt förra inlägg och som nu också har deklarerat sina bloggar. Hoppas det är fler som hänger på!

White Muscari botryoides in an old wooden measure and a syphon. This is on the menu today.

I wish to thank those who were positive to my last post and who now have written statements of declarations. I hope more will do the same!

14 kommentarer:

Moas sa...

Vilken härlig bild på den gamla sifonen och tråget med de bedårande vackra blommorna i.. Man blir verkligen fundersam att det fungerar så att någon får betalt för att skriva och tipsa om varor.. ja bloggandet har blivit så stort och det är klart att beräknande människor hittat hit.. och utnyttjar situationen. Då är det väldigt bra att vi skriver om att det är så här så att alla blir medvetna om att det kan vara pruduktreklam i en till synes vanlig blogg.. Ha det gott..Kram/Monica

Guldkant På Livet sa...

Poppins, du är proffs,vilken helt underbar bild, helt i min smak; )

Bra tema i inlägget under. Jag har gjort en del reklam, mot en pryl mest visserligen, då har jag självklart inte nämnt att " jag får prylen här för att jag skriver om den", det är ett ömsesidigt utnyttjande... men även googles mm, och detta för att jag tjänar gärna en slant, om jag kan, eftersom jag snart är arbetslös, annars hade jag inte gjort det.. men det finns givetvis gränser, jag gör bara reklam för det jag gillar i just mina inlägg.. Mari.

Lily of the valley sa...

Äntligen får jag njuta av din sifon! Har sett fram emot den :D
Härligt trämått, älskar sådana, och pärlhyacint.
Kram Lily

Viola sa...

Vilken underbar meny, ett ljuvligt foto!!!!Vilka bilder du tar, min vän, ha det gott resten av veckan, kram

Tingeltangel sa...

Härlig bild. De vita pärlhyacinterna är så söta. Och vilket fint tråg du placerat dem i. Jag har en kruka med pärlhyacinter på mitt skrivbord på arbetet och det får mig att känna mig gladare när jag arbetar.

Lena Kristina sa...

Vilken vacker bild du visar, alltid inspirerande att kika in till dig.

Jag har letat efter både vita krokus och vita pärlhyacinter men gått bet på det.

Jag är så dubbel när det gäller reklam på bloggen. Jag har alltid tyckt att det varit fult men nu prövar jag ett tag för att se hur det är. Jag har visat mycket stickreklam som jag gillar.

Självklart ska man ju visa att man har reklam och inte hymla med det, det är ju lika soklart som att man måste borsta tänderna varje dag....

Lena

Karin sa...

Hej min vän!

Dina bilder är så underbara! Vilken vacker grön färg på sifonen och blommorna, man bara njuter.

Bra att du skriver om reklam. Jag är själv så tveksam, och har ännu ingen. Jag tycker inte om att mötas av reklam när jag läser bloggar. Det är just det som gör det så äkta tycker jag. Däremot så har jag inget jobb just nu så om det kan vara en inkomstkälla så är det kanske inte så dumt. Ja, du ser jag är en hopplös våg som velar, och det är väl därför jag inte bestämmt mig än. Men jag tycker absolut att det är bra om man skriver sanningen.

Ha en fortsatt bra vecka Poppins!

Varmaste kramarna

Karin

Randi sa...

Helt underbar bild och vacker komposition!
Gillar färgen på sifonen.
Kram Randi

Hanneles paradis på Hisingen sa...

Såmt vackert trämått, härligt med lökväxter inne nu. Kram.

Växthusmadam sa...

En riktigt härlig vårmeny! Vad mer kan man begära!
Växthusmadam

Núria sa...

Pretty blog and lovely thinks!!, are a great source of inspiration. I also finish to open my store http://a-ma-shop.blogspot.com/, you do not doubt in visiting me to say to me “Hi”.
Greetings from Spain.
Núria

Ingela sa...

Fin bild, fina föremål.

Jag är skeptisk till reklam, tycker det är fult på bloggar men är nog ganska medveten tror jag eller...

Jag länkar själv till olika firmor som jag gillar och handlar av, bara för att det är mina favoriter men det kan ju uppfattas som reklam, gud vad naivt och inkosekvent jag handlar känner jag nu, men sån är jag.

Bra inlägg
Ingela

Annalunda sa...

Så vackert Poppins! Jag njuter av dina bilder. Jag gör ju reklam för mina vänner som har webbutiker...(ex Poppins!!)och det gör jag bara för att jag vill... ska nog innehållsdeklarera jag också! Jag lånar din text och hoppas att det är ok! :)

Kramar Annie

Karin A sa...

Mmm, vackert! Hoppas du får en riktigt avkopplande och trevlig helg (framför tv:n som jag?) och mysig alla hjärtans dag! Kramar Karin