Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 31 mars 2009

Lovely things for the garden

Nu när våren kommit till Skåne kan man ju börja drömma om vackra saker till trädgården. Hos engelska Garden Trading kan man verkligen hitta något att sukta efter. Jag skulle kunna köpa nästan allt i deras sortiment! Det finns inte bara trädgårdsprodukter utan även mycket för köket.
Now when spring finally has arrived you can start dreaming about all the lovely stuff you can buy for your garden. At the English shop Garden Trading you can find a lot to long for. I could buy nearly every thing from their range! They do not only have gardning products but also a lot for the kitchen.
Man kanske skulle börja samla på vattenkannor? Se så många vackra exemplar det finns på den här postern från art.com.

Maybe I should start collecting watering cans? Look at all those beautiful cans on the poster from
art.com.

14 kommentarer:

Lusthuset sa...

Härliga trädgårdsprylar. Vattenkannorna var ju den ena finare än den andra. Jag leter efter en vattenkanna som det är bra stril på om du förstår vad jag menar. De flesta bara droppar eller så kommer allt på en gång. Ha en fortsatt skön vårvecka. Kramis!

Viola sa...

Så mkt vackert blir precis sjuk, du här har du en som samlar på vattenkannor i zink, fniss...ha en bra dag, kram

rosenskära sa...

Hej Poppins! Vilka kannor, måste in på länken och titta på det andra också. Annars instämmer jag med Lusthuset - vill ha en kanna med bra stril som jag kan använda när jag inte har lust att dra fram slangen.

Hu, råkallt idag, nu blir det lättare för dig att jobba...

Kram/Lena

Guldkant På Livet sa...

Nej men gud, vilken butik! Jag håller med, man vill ju ha ALLT!!!

Tack för fint tips och så påskigt fin din sida är!

Soliga hälsn fr Mari ( Pst, tävling på min blogg i morgon! )

Hanneles paradis sa...

Så fina vattenkannor!

Mamma C sa...

Mycket snygga och bra grejer till trädgården.
Kram Mamma C

Hjärtat Mitt sa...

Så mycket fint det fanns där!
Och vilka härliga vattenkannor....
Just nu känns det som om man vill ha allt :)
Det har ju verkligen varit toppenväder idag. Håller på att rensa och klippa för fullt. Tyvärr växer ju ogräset alldeles för fort.

Kram Mari i Marieholm

Annika Christensen sa...

oj oj oj...förstår vad du menar.
Jag vill nog också ha allt vet inte om jag vågar titta vad det kostar. Jag älskar allt med lådor och fack.
Tack för tips.
Annika

Karin A sa...

Vilka underbart vackra ting! De skulle passa mig mycket bra också. :) Vattenkannor kan vara så snygga, skulle gärna ha en liten samling.

Härligt vårväder vi har haft idag! Hoppas solen fortsätter att skina. Kramar Karin

Lily of the valley sa...

Underbara trädgårdsprylar!
Jag skulle också vilja ha allt :D
Väldigt inspirerande :D
Du gjorde min onsdag, blev så glad :D)))))))
Kram Lily

Kattfot sa...

Vilka fina kannor! Tja som man säger om handväskor eller skor...kan man ha för många. En liten samling vore inte dumt ;-)

Monica/Moa sa...

Ja usch.. så mycket fint det finns.. blir ju helt salig så man blir yr när man ser så mycket på en gång. Inte snällt mot plånboken alls men visst kan man drömma.. =). Ha en skön helg.. Kramiz/Monica

Trolda sa...

Åh vilka vackra Trädgårdsting =D Jag samlar ju liiite på Kannor , men kan lätt tänka mig att gå över till Vatten-kannor efter att ha sett dessa ;-)

Trolda - kramar =D

Årstiden sa...

jag var inne på sidan och blev helt sjuuuuuk. VILL HA...