Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 17 mars 2009

Sugar cubes on Flickr

Jag och Karin A är med i en fotogrupp på Flickr: Whispery White Wednesday. Här finns många vackra foton så varför inte göra ett besök? Varje onsdag är det ett nytt tema och den här onsdagen är det White Food. Någon variant av mina sockerbitar kommer att dyka upp där.

I and Karin A are members in a photogroup on Flickr: Whispery White Wednesday. Here you will find a lot of beautiful photos, so why not visit? Every Wednesday there is a new theme and this Wednesday it will be White Food. My sugar cubes will be there, this or maybe another photo of them.

11 kommentarer:

Tingeltangel sa...

Jag är full av beundran inför hur du hinner med allt. Och inför dina fotografier förstås.

Guldkant På Livet sa...

Nej men så läckert!!! Jag ska kika in där, fin bild på burken med sockerbitarna och den nostalgibilden! Mari.

Trolda sa...

Ja men vad KUL det låter!!! =D Och som alltid sprider du glädje med dina vackra bilder =D ha en Solig och härlig onsdag!

Trolda - godmorgon!

Karin A sa...

Kul att du uppmärksammar WWW! Jag deltar ju nu och då även i andra fotoutmaningar på Flickr men WWW är speciellt rolig tycker jag...

Din bild är ljuvlig! Kram Karin

Annika Christensen sa...

Fin fin bild och vilken fin burk!
Fast det brukar det ju vara när man tittar in till dig.
Annika

Moas sa...

Jätteläckert.. tänk att sockerbitar kan bli så vackert när du fotograferar.. Kramiz på dig..

Lallis - liv och leverne sa...

Jag får nog ta mig en runda dit:)
Tack för tipset och ha en fin torsdag.
Kram Lallis

Hjärtat Mitt sa...

Underbar bild! Måste in och kika på din länk.

Kram Mari i Marieholm

Lily of the valley sa...

Så vacker bild! Älskar glas:D
Ska ta mig en titt in där...
Kram Lily

Britt sa...

Fin bild, får titta in på bilderna senare. Ha det bra//Britt

Lusthuset sa...

Din bild på sockerbitarna är jättefin...så mycket jag tycker om vitt, rent och svalt. det var ett tag sedan jag besökte Flikr, det blir inte riktigt tid till alla olika fotoprojekt och "vanliga" inlägg vill man ju också hinna med...det kan nästan bli heltidsjobb om man bara vill. Kram!