Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 2 april 2009

Poppins' Garden two years!

På fredag ger jag mig själv en blomma för då fyller Poppins' Garden två år! Jag måste säga att de här två åren har gått fort och det känns inte länge sedan jag lade ut mina allra första inlägg. Men det har ju förstås hänt mycket på två år. Jag har verkligen fått fart på mitt fotograferande och så har jag faktiskt startat ett eget företag - med samma namn som min blogg. Förutom all inspiration som jag har fått från andra bloggare, har jag också haft glädjen att få lära känna så många trevliga personer som jag aldrig skulle ha kommit i kontakt med annars.

Jag har ingen aning om Poppins' Garden kommer att fira fler födelsedagar. Vem vet hur länge lusten finns för att blogga? Men jag hoppas att det kan bli en tredje födelsedag! Kramar till alla som hälsar på! Tack för snälla och inspirerande kommentarer!

I will give myself some flowers this Friday to celebrate two years with Poppins' Garden! I must say thse two years have gone very quick and that it does not feel long ago since I wrote my first posts. But of course a lot of things have happened on two years. I have really got my photographing going and I have started a business of my own - named after my blog. And I have not only got a lot of inspiration from other blogers, I have also had the pleasure of getting to know so many nice people, persons that I never would have got in contact with if it was not for my blog.

I have no idea if there will be more birthdays for Poppins' Garden. Who knows how long I feel like writing new posts? But I hope it will be a third birthday! Love to all of you and thank you for your nice comments!

24 kommentarer:

Tingeltangel sa...

Ett enorm jätte megastort grattis. Jag hoppas att du fortsätter länge till. Det är alltid lika inspirerande och roligt att läsa dina inlägg. Vi är ju bloggjämnåriga men jag måste erkänna att jag glömt bort min födelsedag.

Styling by Coty Farquhar sa...

H a p p y 2nd B i r t h d a y Poppins,
I do hope there will be many more
years for you in this blog world, I love your work and it is wonderful for you to share it with us.

Have a wonderful day,

xx Coty

Anonym sa...

Grattis till två år min vän :D
Hoppas det blir många år till....
Kram Lily

Guldkant På Livet sa...

Grattis Poppins till den mest ljuvliga blogg! 2 år går fort när man har kul, vi hoppas du fortsätter blogga länge till, du har en unik, hemtrevlig, "oängslig" och vacker blogg med alltid fina foton!

Vilekn fin bild på liljorna!
Ha en skön helg, soliga vårhälsn fr Mari.

Trollmor sa...

Stort grattis Poppins till två år!
Det är en sann fröjd att hälsa på här hos dig, så jag hoppas att det blir fler år att fira framöver.
Ha en riktigt skön helg i vårsolen!
Kramar Trollmor

Jillsan sa...

Grattis på "födelsedagen".
Hoppas att det blir många fler!!
Njut nu av en skön helg i vårens härliga solsken.
Kram,Jill

Randi sa...

ETT STORT GRATTIS!
Ja, tänk så fort tiden går när man har roligt. Hoppas verkligen att du fortsätter att blogga i många år. Din blogg är verkligen en stor inspirationskälla för många av oss.
Stor kram Randi

Merja sa...

Grattis! Tänk så fort tiden går:)
Trevlig helg önskar jag dig!

Vårt liv i norr sa...

Grattis på 2-årsdagen!
Trevlig helg!

kram

Monica/Moa sa...

Ja grattis på tvåårsdagen.. tiden går verkligen fort.. och jag hoppas du finns länge till här hos oss.. Lusten går fram o tillbaka ibland... men så får det vara. Ha en skön solig helg. Kram/Monica

rosenskära sa...

Du vet att du har ett stort fan i mig så jag hoppas att du vill fortsätta länge till. Grattis till de första två åren!

Kramar/Lena

Trolda sa...

Hipp Hipp HURRAAAAAAA!!! Stort GRATTIS och stort TACK ! för allt du delat med dig av inte minsta lla vackra BILDER du visat! =D Naturligtvis hoppas vi på en TREDJE celebrering också ;-)

Trolda - med GRATTIS-kramar =D

Hanneles paradis sa...

Grattis!

Hwita Villan sa...

Grattis! Och jag hoppas på många fler födelsedagar!

Kram M

Solåkra sa...

Grattis på två års dagen Poppins! Din blogg är en glädje dagligen

Italian Girl in Georgia ~ Suzanne MacCrone sa...

Happy Blog Birthday Poppins! I hope you will be giving us your beautiful work for a long, long time.

xoxo
Ciao bella,
Suzanne

Kattfot sa...

Grattis till dina två år som bloggerska. Tack för inspiration, vackra bilder och ord därtill :)

Kram Catrin

Britt sa...

Stort grattis. Ha en bra helg//Britt

Marina sa...

Grattis till två år! Kram!

Karin sa...

Hej Poppins!

Ett stort grattis till dig och dina två bloggår! Det är alltid lika inspirerande att kika in till dig och se dina vackrea bilder!

Hoppas att du fick en fin blomma, och att du får en underbar helg!

Varmaste kramarna
Karin

Annika Christensen sa...

Grattis till det och som du säger Hur länge orkar man blogga?
Vi får väl se men jag hoppas på 3 också.
Ha enskön helg
Annika

Karin A sa...

Åhh, grattis kära Poppins! Jag är så glad över din blogg och vår vänskap. Jag hoppas du fortsätter många år till även om jag också börjar att fundera på slutet...

Ha en härlig och förhoppningsvis solig helg! Många kramar från Karin

Such a Wondrous Place this Faery Space sa...

Please keep spreading joy with your beautiful blog! :) Or even better yet, create books and I can buy one hee hee. Take time to celebrate your two years and know we appreciate your light.Blessings.

Lotta sa...

Grattis på 2-årsdagen! Din blogg är en av mina favoriter och alltid inspirerande med både bilder och text :) Klart du skall fortsätta!!! Men jag får ju erkänna.... att jag själv undrat om bloggeriet men så länge det är roligt så är det ju bara att fortsätta - och vad skulle vi göra annars?!? Hoppas du har en härlig helg med sol och vårkänslor! 8`)