Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

söndag 26 april 2009

This is an advertisement :)

Poppins dubbla kort finns till salu (se här till höger). De är tryckta på tjockt härligt papper och kan användas inte bara som gratulationskort, utan även som brevkort. Snart finns de också till försäljning i den trevliga webbutiken Annalunda Ting.
Poppins' folded cards are for sale (link here at the right). They are printed on lovely thick paper and can as well be used for writing letters. Soon they will also be for sale at the nice web shop Annalunda Ting.

13 kommentarer:

Tingeltangel sa...

Dina kort är helt underbara. Dina egna saker känns helt okej att Du gör reklam för tycker jag. Jag önskar dig en fin vecka. Den känns skönt att den är så kort.

Karin A sa...

Åhh, vilket roligt samarbete! :) Både korten och dessa bilder på dem är helt underbara. Jag blir glad av dem! Hopppas allt är bra och att din vecka blir fin. Kram Karin

chatrine sa...

Heisann Poppins!
Nu er det lenge siden jeg har vært hos deg i din blogg...
Så mye flott siden sist! Kortene dine er vakre!
Nu har du vel vår i din hage også? Hos meg er det fortsatt litt snø, og ganske kaldt, ikke noe som blomstrer enda. Nu håper jeg solen titter fram og varmer oss nordboere:)

Ønsker deg en flott ny uke!
klem fra Chatrine:)

Malins-kuriosa sa...

Hlet underbara bilder och jag måste säga att jag är imponerad av de alster du gör...Visst har jag målat själv men pennan och penseln finner ingen ro i min hand numera...pärlor, nål o tråd har allt mera blivit min grej.
Klart man ska göra reklam för sig själv!

Kram från Malin

Trolda sa...

Dina kort är så vackra och vad KUL att de skall säljas i en webbutik också =D

Trolda - kramar =D

Kattfot sa...

Underbara kort! Vad roligt att de ska säljas i webbshop. Härlig bild i ditt inlägg...ser så vackert och rofyllt ut i din skrivarvrå :)

Kram Catrin

Guldkant På Livet sa...

Mmm.. så vackra foton och dina vackra kort blir inte svårsålda!

Tjusiga blomsterbilder nedan, och den penséen hade en sådan utrläcker färg!! Mari.

Monica/Moa sa...

Så roligt.. dina kort är så himla vackra.. ha en skön vecka.. tänk snart är det valborg, ja tiden går för fort nu och jag väntar fortfarande på mitt japanska körsbär som jag trodde skulle slå ut idag men icke.. =). kram Monica

EVA AGNES sa...

Tack kära Poppins för att du tänker på oss, Habibi och mig.

Tycker väldigt mycket om dina dubbla kort.
Återkommer om det.
Kramar, Eva Agnes

Viola sa...

DIna kort vännen är helt ljuvliga...du dom skorna lyckades bli sålda omgående, en bloggare som knep dom faktiskt. Hoppas du haft en bra dag, kramen

Tingeltangel sa...

Och jag tycker du är duktig. För att du är så flitig. Jag kan aldrig tro att du är lat. Jag är snarare förbluffad över hur du hinner med allt.

Terri sa...

Hi Poppins - congrats on your beautiful cards! Hope you are well and the weather is lovely in Sweden. It is snowy and 0C here today - can you believe it? A little spring snow...but our small shrubs are just starting to bud - I hope they do not freeze. I bet you have flowers already there...!

Love Terri xoxo

Kristall & Pynt sa...

Kul att hitta hit, till en mysig blogg. Ha det gott