Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 20 juni 2009

Framed photo

Ett av mina foton, förstorat och inramat. Det passar bra in i vårt bibliotek och kan lätt bytas ut mot ett annat motiv. Jag har inte så många av mina egna bilder eller tavlor på väggarna men ibland är det roligt att hänga upp något som man gjort själv.

Alla mina foton går att beställa genom Poppins' Gallery. De levereras förstorade och signerade på fotopapper av högsta kvalitet.
One of my photos, enlarged and framed. It goes well with the rest in our library and I can easy change the photo to another when I want to. I do not have many of my own photos or paintings on the walls but sometimes it is fun to see something created by myself.

All of my photos is for sale in
Poppins' Gallery. They are delivered enlarged and signed on photo paper of the best quality.

13 kommentarer:

Terri sa...

Poppins, that is so beautiful! I love it!!

Thanks for all the rose info - you are so sweet to compile it for me - I have copied all the info and will save it for reference. The new rose is doing okay - at least it has not died yet! I will let you know if it ever produces roses! You know - maybe I will get addicted because they are the most beautiful flowers.

I will have to post some photos of our garden because it is starting to look good. So slow here...

Take care and good luck with your photo sales. xox

Malin sa...

Så läckert och visst sjutton ska man visa det man gör...säger jag som är väldigt dålig på detta för egen del...Jag har skrivit ut några av mina foton i större format och har en speciell ram där jag byter ut bilden efter hand och efter en i humör...
På jobbet har vi en stor superskrivare som återger färgen superbt...Där har jag skrivit ut en del men något riktigt fotopapper har jag inte användt...
Jag har kikat på dina bilder och kort och de är verkligen helt underbara...
Ha en fortsatt Go helg!

Kram från Malin

Viola sa...

Verkligen ljuvliga motiv hos dig..du är verkligen så skicklig med kameran..hoppas gårdagen var trevlig och önskar fortsatt skön helg, kramen

Annalunda sa...

Jag har precis ramat in dina kort!!! :) Det blev jättefint och jag ska visa sen. En fortsatt härlig helg önskar jag dig goaste Poppins.

Kram Annie

Elisa Day sa...

Vad bra att du ramat in ett av dina foton! Visst ska man ha bilder som gör en glad och som betyder något för en! Och du tar så fina bilder. Kram

Lusthuset sa...

Så fint det blev och vilken bra ide. Hoppas att du har haft en skön midsommar trots vädret, Kram!

Lallis - liv och leverne sa...

Åh så vackert det är!
Kram Lallis

Trolda sa...

Måste ju vara trevligt att få rama in sina vackra alster och pryda sina väggar med dem!!! =D( Hade jag varit lika duktig med kameran som du är hade jag garanterat haft väggarna fulla av bilder i sann "ego-anda"...;-)) Ha en härlig söndag!

Trolda - kramar =D

Guldkant På Livet sa...

Hej Poppins, vilket vackert foto du gjort tavla utav - du är en mästerfotograf!! Och vackra stilleben med den vita rosen nertill..

Ha en fortsatt skön helg!! Mari.

Solåkra sa...

Och bilden var ju jättefin.Hoppas du har haft en skön midsommarhelg

NinaH sa...

Såklart du måste ha av dina fina bilder på dina väggar också! Blev ljuvligt med det fotot i ramen! Kul att sen kunna byta om man vill. Du har ju liksom många fina att välja bland!;-)

Lilla Eken sa...

Jättefint. Min man har lärt mig att man bör rama in sina egna saker emellanåt, man brukar bli så positivt överraskad över kvalitetshöjningen. En liten kick åt sig själv.

Härlig shopping härom inlägget. Det ser ut som sånt jag också brukar komma hem med från resor. :-) Muggarna är underbara. Speciellt den med cyklar tror jag.

Tack för orden hos mig.
Kram/I.

Nea sa...

Så läckra bilder. Njuter i fulla drag. Älskar dessa vita rosor som blir så vackra på bild och även vackra i trädgården. En härlig tid nu. /Nea