Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 21 juli 2009

A New Action Hero?

Oscar Wilde sade "Jag kan motstå allt utom frestelser" och stora barn kan inte alltid motstå leksaker... Så den här Action Figure fick följa med oss hem från den lilla butiken på Krapperups slott. På baksidan kan man läsa att Oscar Wilde - Action Figure - har ett speciellt vapen: WIT (kvickhet). För att man ska vara utrustad med ammunition har man också fått flera citat från honom.
Oscar Wilde said: "I can resist everything but temptation" and grown up children can not always resist toys... So this Action Figure had to come home with us. At the back on the box you can read that Oscar Wilde - Action Figure - has a Weapon of Choice: WIT. As ammunition you get some quotes from him so you will be ready for a battle.

5 kommentarer:

Malin sa...

...den actionmannen är helt ok...riktigt hör ungarna framför mig då de "powar" varandra med ord...tänk om det vore så väl ändå...
Alltså en actionman i min smak.

Kram från Malin

Elisa Day sa...

Ha ha vad charmig!! :D

Trolda sa...

Hahaha...antar att det främst är MANNEN som vill få in lite "kvickhet" i Huset...;-)

rolda - Kramar =D

Lilla Eken sa...

Underbar!!! :-D
Han skulle fått följa med mig hem också! (Hmm.. undrar om de finns på andra ställen med, eller måste jag åka ända ner dit!?? :-))
Kram

NinaH sa...

Tänk att man en gång skulle kunna säga: trevlig action man!;-) Och sicken perfekt "ammunition"!;-)