Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 17 augusti 2009

Sweet things

All photos from Caroline Zoob
Söta saker i en mjuk färgskala hittar man hos Caroline Zoob. Jag får lust att göra något liknande själv. Får nog titta igenom vad jag har för material hemma. Hmm...On Caroline Zoob you will find sweet things in calm and peace ful colours. I think I would like to create something like this. I have to look through my stock of things at home. Hmm...

9 kommentarer:

Hem och Harmoni Marie sa...

Verkligen fina saker, milda härliga färger!

Ha det gott, kram Marie

Malin sa...

Fastnade för henne broderier...vilket är lite ovanligt att jag gör...men de är så söta o spröda...lite som små akvareller...Helt nytt namn för mig och en stil som tilltalar mig...
Kul när man får sådan inspiration att man gräver i skåp o lådor efter saker att "göra själv"...blir säkerligen något fint...

Kram från Malin

Tingeltangel sa...

Ja, jag håller med dig. Vilka enkla och vackra saker. Kram.

Lusthuset sa...

Verkligen inspirerande saker. Det riktigt kliar i fingrarna....kanske något för lite mörkare höstkvällar...men till dess är det lååååångt eller hur, även om det blåser som bara den nu. Ha en bra dag. Kram!!

Trollmor sa...

Så mycket fint att kika på och inspireras av.
En lite lågmäld men helt betagande stil.
Kramar Trollmor

Lily of the valley sa...

Vackert! Broderiet fastnade jag lite extra för :D
Kram Lily

Solåkra sa...

Vilka fina saker. Jag blir genast sugen på snörena

Karin A sa...

Mmm mycket fint där! Är ofta inne på hennes sida och njuter av allt fint. :)

Hoppas du har en bra vecka (arbetet till trots!)! Kramar Karin

Moa sa...

Hmmm så mycket fint.. jag blir sjuk av pyssellust.. precis sånt som jag gillar.. suck. Vill hem o pyssla NUUUU.. men jobb jobb jobb.. det är livets lott.. *säger en som varit ledig hela sommaren*.. kram/Monica