Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

måndag 28 september 2009

Cosy times

Tack för lyckönskningarna angående min shop! Och redan har jag fått beställningar. En del saker har jag flera exemplar av, en del bara ett som t ex den söta ängelmobilen. Den gick först! Snart kommer jag att lägga ut julkort och lite juldekorationer. Det är ju snart dags att börja tänka på julen - vart tog september vägen, undrar jag? Jag hann inte riktigt med de härliga soliga sensommardagarna och nu är det riktig höst: blåst, regn och mörker. Då är det skönt att vara inomhus och mysa med tända ljus. Två av de sista rosorna har fått komma in i värmen.
I have recieved the first orders in my little shop. Soon I will display Christmas cards and decorations. It will soon be time to start planning for Christmas - what happened to September, I wonder? I did not have time for the lovely sunny summer days we had and now autumn has come with storm, rain and darkness. It is cosy to stay inside with candles. Two of the last roses have been allowed to come indoors.

9 kommentarer:

Trolda sa...

Vad omtänksamt av dig att ta in de sista Rosorna i värmen...;-) Och visst är hösten synonymt med MYS! =D Men jag håller helt med dig om att september bara rusat iväg...Och skänken ÄR verkligen i fint skick, så det BLIR nog ingen ommålning :) Mysiga bilder du bjuder på!=D

Trolda - kramar =D

Lena Kristina sa...

Jag har minsann kikat i din lilla butik och jag ska endera dagen samla mig till en beställning. Det svåra blir väl att bestämma sig för vilka kort man vill köpa, ljuvliga allaihop


Höstkram på dig
Lena

Lusthuset sa...

...att den gick först det kan jag förstå för den var verkligen gullig. Så är det när man inte håller sig framme. Ja idag är det verkligen ruskväder....men det är väl inte annat än man kan förvänta sig och jag som har en klematis att plantera, några perenner samt ett otal lökar. Det gäller att få tummarna loss. Ha det bra och håll i hatten, eller parapyet blir det väl i ditt fall, lilla Poppins. Kram!

Lily sa...

Ser fram emot julattiraljerna!
Kram Lily

Hannele sa...

Visst är det fint på hösten när man kan mysa inne, kram.

Atelje Skärvan sa...

Hej!
Skall titta in till din butik,kram Agneta

Kattfot sa...

Men åh va roligt med din nya shop! Det var mycket som föll i smaken kan jag säga. Rena godisbutiken.

Kram & lycka till!
Catrin

Trollmor sa...

Vad roligt och spännande med din shop! Grattis!
Jag har varit inne och tassat och kikat med stora ögon på allt fint. Blir mycket nyfiken på det som komma skall till juletid.
Lyckatillkram Trollmor

Malin sa...

Har kikar runt i din nya shop och smalt direkt...himmel så vackra saker...funderar på bokmärkesarken eftersom bokmärken är något jag även som vuxen är otroligt svag för...vackra sådana...man vet aldrig när sådana kan komma till användning...
September bara flög iväg och jag funderade för mig själv härom dagen att det gör inte så mycket att det bli kallt o mörkt eftersom tiden går så fort...snart är det vår igen...hu så hemskt men så känns det...Julkort och julmotiv blir spännande...

Kramar från Malin