Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

fredag 25 september 2009

Tatatatatatatatatat

Premiär för Poppins' Garden Shop! Här kommer jag att sälja saker som jag speciellt har valt ut. Kanske något faller dig i smaken? Välkommen att kika in.

It is opening day for Poppins' Garden Shop. This will be a shop only for Swedish customers but you are welcome to visit.

9 kommentarer:

NinaH sa...

Suck - och där blev jag fast ett tag!!;-)
Beställning kommer! Var så säker!;-)

Elisa Day sa...

Vilken mysig butik! Och jag gillar dina kort. Nästa gång jag behöver kort, ska jag försöka komma ihåg att man kan köpa dina fina kort. Kram

EVA AGNES sa...

Hej Poppins!
Vilken fin shop du har fixat till. Jättehärliga kort och märken. Särskilt förtjust blev jag i barn-ängla-ansiktet.

Kramar Eva Agnes

Lusthuset sa...

Grattis Poppins till din nya verksamhet....så fina och vackra bilder och kort du hittat. Vore kul att se änglamobilen i upphängt tillstånd för den var jättesöt. Lycka till och ha en skön helg. Kram!

Lily sa...

Jättefina saker du har i din shop!
Lycka till!
Kram Lily

Lilla Eken sa...

Kul! Härliga saker!
/I.

Trolda sa...

Åh vad TREVLIGT!!! och så vackra saker du har! Lycka till med den nya verksamheten! =D och så fint du TECKNAR!!!!! Det hade jag ingen ANING om!!! Duktiga, duktiga du!=D

Trolda - kramar =D

Annika Christensen sa...

Hej hej..
Det blir nog en bra affär för du har ju näsa för fina saker.
Skall titta in minsann.
Annika

Ledighetsparadiset Solåkra sa...

Jag måste naturligtvis snart kika in i din butik. Så kul. Lycka till