Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 7 november 2009

No more cold feet

Jag kunde inte motstå det här söta inneskorna från Hemtex. Man blir glad bara av att titta på dem - varma fötter blir bonus!

I could not resist these sweet slippers. One gets happy just by looking at them - warm feet are a bonus!

11 kommentarer:

Annika Christensen sa...

Varma fötter och öron så går livet lite lättare. Hittar du snygga öronvärmare så säg till.
Kör oftast med hatt men det jag finnas roligare saker och du verkar vare en sådan person som hittar just sådant.
Ha det gott
Annika

Lusthuset sa...

Så fina!!! Jag köpte ett par snarlika för flera år sedan i Danmark och har slitit upp den inpå bara varpen så det blir nog att ställa kosan till Hemtex det ser jag det. Tack för tipset! Idag har det ju varit underbart väder eller hur. Har varit ute och planterat några realökar i krukor i växthuset och ser för mitt inre öga hur de blommar och doftar tidigt till vår. Ha en skön helg. Kramisar!!

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Ser varma & goa ut, inte fel så här års! :o)
Ha en fortsatt härlig helg,
Lydia

Lily´s nya... sa...

Jättesöta och gosiga! Förstår att du inte kunde motstå dem..
Kramar från Lily

Trolda sa...

Vilka LJUVLIGA "tofflor" =D Jag ÄLSKAR att vara varm om fötterna på kvällarna och har alltid något extra fluffigt på dem...Men inget så fint som dessa! Får önska mig av TOMTEN kanske...;-) Schäslongen KOMMER...(alternativt en dagbädd) men har inte funnit den ännu! den som väntar på något gott...kanske skulle skriva till Tomten om det också...;-)

Trolda - kramar =D

Malin sa...

Så gosiga de verkar och sannerligen så är varma goa fötter verkligen värt varenda litet öre...Jag var inne på Hemtex men såg inga liknande dina...hm...däremot så hade Kapahl käcka saker med sådana där plastploppar under så att man inte drattar omkull så lätt...

Kramar från Malin

Moa sa...

Men vilka mysiga tofflor.. sa till sambon idag.. att nya tofflor är jag i stort behov av.. mina gamla skinntofflor med päls faller isär snart.. + att hunden leker med dem varje gång jag kommer hem.. ?? fattar inte varför men de ska i munnen när nån kommer på besök.. eller jag kommer hem, blir så glad att han inte vet till sig å då ska mattes tofflor in i munnen. Oj vad långt det blir men summa sumarum är att jag ska besöka Hemtex.. kram och ha en skön vecka.. Monica

Anonym sa...

Hei eg har nett laga kanel-paien du hadde oppskrift på..den såg jo kjempegod ut;-) har ikkje fått smaka på den enda for den står til avkjøling.Det eg lurer på er..det er vel krem-fløyte du hadde inni..?? hjelp..det såg so rennande ut.Den må nok stå natta over. Veldig koslig blogg du har.Masse masse fine bilder:-)

Karin A sa...

Verkligen fina och vilken snygg bild! :) Ha det gott! Kram Karin

Lallis - liv och leverne sa...

Åh vad fina och de ser så sköna ut:)
Kram Lallis

Hjärtat Mitt sa...

Åh, såg dem i Hemtex reklamblad och funderade på om de sålde dem oxå.
Men då vet jag nu, att de gör det :)
De ser bara så sköna ut och varmt på fötterna är ett måste här hemma, så här års.

Kram Mari