Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 11 november 2009

To love a door knob

Kan man bli förälskad i ett dörrhandtag? Jag blir lite nervös om det är något fel på mig, men jag bara ääääälskar de här dörrhandtagen från engelska Willow & Stone. De är som små konstverk varenda en. Titta på formen och materialet, alla detaljer...
Willow & Stone har allt man behöver för att göra om sitt hem till en vacker bostad från förra seklet. Det kostar inget att drömma - som tur är!
Can one fall in love with a door knob? I am starting to fear that it is something wrong with me because I just looooooove these door knobs from the English stor Willow & Stone. They are like small pieces of art. Just look at the shape and the material, every detail...
Willow & Stone has everything you need to transform you home to a lovely residence from the last century. It is free to dream - luckily enough!

10 kommentarer:

Windlost sa...

I agree - they are divine!

xo Terri

Anonym sa...

hei..ja det går fint an og forelske seg i søte små kunstverk.det gjer eg heile tida;-) så du er heilt normal;-)
eg prøvde laga kanelpaien du hadde oppskrift på..gjekk ikkje så bra det...med krem i blei den heilt flytende inni:-( KA HAR EG GJORT
FEIL?? håper du kan svare meg..den såg jo så god ut. ha ein fin dag:-)

Poppins sa...

Hej Anonym!
Så synd att kanelpajen blev flytande. Det är vispgrädde som man ska använda (krem-fløyte, tror jag du skrev i förra kommentaren). Och den ska vara vispad annars blir det för flytande. Hoppas det går bättre nästa gång du bakar den.
kram
Poppins

Anonym sa...

hei igjen. ja det var krem-fløyte eg brukte i paien. og eg vispa den først men det blei likevel heilt flytande..:-( Har du prøvt og lage den? Blei din bra då? håper på svar:-) vil prøve lage den ein gong til

kullervilla sa...

Klart man kan bli förälskad i en knopp:=))) Blev det i smides handtag till köket ända till jag såg priset, 425 kr/st och vi behövde minst 22…men drömma kan man ju. Nu skall jag gå in på Willow&Stone och fortsätta drömma. Tack för tipset.
Kramiz//kullervilla

NinaH sa...

Tihi... Knoppar är en annan passion jag också har! (Säger "också" när dt nu visade sig att vi hade gemensam om kannor, menar jag....!;-)...)
Knopparna du visar är så fina!

Annika Christensen sa...

Ja som tur är kostar det inget att drömma.
Varför har man alltid mer smak än pengar?
Hoppas du får en skön helg med många drömmar.
Kram
annika
Tack för din röst

Trolda sa...

LJUVLIGA! Skulle springa och öppna skåp och dörrar HELA TIDEN om jag hade sådana...;-) Och så är det ju så underbart att få drömma om något ibland! =D

Trolda - kramar =D

Lily´s nya... sa...

Fastnade för den i trä..fast alla är charmiga på sitt sätt..
Kram Lily

Poppins sa...

Hej igen Anonym!
Ledsen men jag glömde bort att svara på din kommentar. Jag har bakat den flera gånger och den har blivit bra. Den ska serveras kall, helst låta den stå flera timmar i kylskåp, så blir den inte flytande. Hoppas det gick bra när du bakade den andra gången!
Poppins