Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 1 december 2009

Hearts - Design Poppins' Garden

1:a advent blev mysig, vi åt fondue på restaurang i Malmö och gick sedan en sväng på stan. Det var så mycket ljus på gatorna och mest gillade jag de stora träden på Stortorget som var klädda med slingor som gav illusion av blått fyrverkeri.

Under hösten har jag pysslat lite med decoupage. Hjärtan med olika motiv har det blivit, alla design Poppins' Garden. Jag lägger ut några i Shopen till försäljning.

The first Sunday in the Advent turned out perfect. We had fondue at a restaurang and then we went for a walk in the city. The streets were filled with Xmas decorations and lights, my fav was a tree with blue lights that looked like fireworks.

During autumn I have made some decoupage: hearts in different shapes and colours, all Design Poppins' Garden. They are for sale in my shop.

6 kommentarer:

Karin A sa...

Det låter som en riktigt mysig första advent. Det är så härligt nu med alla ljus (både elektriska och levande). Du gör så fina saker! Ska ta och kika in i butiken. Ha en bra vecka! Kram Karin

Windlost sa...

Gorgeous Poppins. Must go look at your shop.

I am having a giveaway - please drop by if you can.

xo Terri

Nordingården sa...

Hallå där, mångkonstnär, vilka vackra hjärtan! Och det rosa engelska porslinet bara älskar jag! Och den glaspokalen, med mitt favoritgodis, skumtomtar, så läckert och de äggen, kors, det var det vackraste ägg jag någinsin sett, har du gjort dem el finns de att köpa?? Adventshälsn fr Mari.

Moa sa...

Jättefina och ljuvliga hjärtan, riktigt fina.. =). Igår kom ett litet brev på posten, eller det var ganska stort förresten och innehållet helt underbart. Änglarna var sååå fina.. nu ska jag bara hitta den perfekta platsen för dem.. och tack för de små fina korten också.. kramelikram/Moa

Trolda sa...

Låter som ni hade en urmysig advent! =D och så vackra Hjärtan du gjort lilla pyssliga, duktiga du! =D

Trolda - godkväll!

Anonym sa...

lasa hela bloggen, ganska bra