Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

onsdag 16 december 2009

Christmas will soon be here

Snart är julen här och idag snöar det! Helt plötsligt har det skånska vintermörkret bytts ut mot en mjuk, vit, ljus vinter. Även om snön förstås ställer till problem, hoppas jag att den ligger kvar och skänker lite extra julstämning.
Jag har kikat lite i Homes & Gardens för att få lite inspiration och hittade den här vackra bilden. Tänk om man hade en sådan entré.
Imorgon har vi julfest på jobbet!

Christmas will son be here and today it is snowing! Suddenly the usual winter darkness turned into a soft, white, light winter. Even though the snow is coursing trouble, I hope it will stay and contribute to the Christmas atmosphere.
I have been looking at Homes & Gardens to get some inspirations and found this lovely photo. I wish I had an entrance like that.
Tomorrow I will go to a Xmas party at work!

9 kommentarer:

Windlost sa...

What a gorgeous photo - I love the dreamy soft colours. Have a Merry Christmas dear Poppins and hubby!

xo Terri

NinaH sa...

Vacker entré! Ja- en så´n skulle man önska sig....
Onekligen väldigt vackert med ett vitt Skåne också!!
Ha en go´ julehelg!

Lusthuset sa...

Ja, kära Poppins den skulle jag också vilja ha...suck! Vinter fick vi också i en fart. Idag när solen sken var det ju inte fel...vi får väl se hur länge det håller. De första dagarna är värst innan man vänjer sig och gator och vägar stabiliserar sig...sedan går det ju bra. Ha en skön kväll. Kram!

Kattfot sa...

Vilken fantastisk entré.... blir lite kär. Ha det så härligt i snön och hoppas du får roligt på julfesten!

Kram Catrin

Annika Christensen sa...

Ja tänk om... man hade det...
Fast jag tror du har mycket annat fint.
Ha det gott i vinterkylan
Annika

Trolda sa...

Visst är det MYSIGT med snön! =D Här är det också härligt vitt och julstämningen förhöjs omedelbart! Entrén är fantastiskt vacker - NÄSTAN lika inbjudande som DIN! ;-)
Ha en kul jul-fest på jobbet! =D

Trolda - kramar =D

Lily´s nya... sa...

Ja, inte skulle jag ha haft något emot en sån entré..
Visst är det vackert nu..som ett julkort..
Kram Lily

Malin sa...

Vilken entré men anar att det måste bli plast om det ska hålla sig grönt och frodigt här just nu...-9 och helt underbart kallt och vacker är det...Önskar ofta att jag bott lite längre söderut och slapp den här kylan men efter allt det myckna regnandet under hösten så känns det just nu helt underbart...

Kramar från Malin

Ledighetsparadiset Solåkra sa...

Vilken vacker entré... Ett riktigt habegär får man.

Jag har försökt att kommentera flera gånger under hösten, men det har inte gått pga teknikproblem (jag har inte ett googlekonto). Men nu ser det ut som om du har ändrat justeringarna så att jag kan säga hej...