Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 6 februari 2010

Seed packages

Precis som alla andra längtar jag nu efter våren. Det märks i min lilla shop där det finns många olika varianter på "fröpåsar". Det senaste är vackra dubbla kort med motiv från sex olika grödor man kan odla.

Just like everyone up in the north, I am longing for spring. You can tell by the products in my little shop where I hava a lot of seed packages for different uses, like these cards.

7 kommentarer:

Trädgårdsmakaren sa...

Himmel o plättar!
Vilken tur att jag kom hit idag igen och förstod att du hade en bildblogg också!
Där fanns det mycket som fick mig att sukta! Tack!

Hillevissan

Annika Christensen sa...

Det var ju väldigit läckra kort.
Trodde ett tag att det var en fröpåse som vars om kort.
Jag skall trycka nya kort i vår som har temat Lisa för själen.
He en skön lördag kväll
Annika

Lily´s nya... sa...

Jättefina kort! Först trodde jag att det var riktiga fröpåsar..

Kram Lily

Trolda sa...

Jättefina kort! Och visst kliar det i fingrarna nu efter att så lite trivsamma små fröer....Man längtar och det KOMMER ju även om det känns ganska så avlägset med tanke på all snö! Så ÄR det!=D

Trolda - kramar =D

Tingeltangel sa...

Vilka charmiga kort. Ditt trädgårdsintresse går inte att ta miste på när man tittar på alla fina saker som finns i din shop.

Njut i din trädgård sa...

Jätte fina kort, jag trodde också det var fröpåsar först. I längtans tider är det härligt att tänka på fröer.

Kattfot sa...

Åh vilka charmiga kort!