Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

lördag 27 februari 2010

That Spring Feeling

I väntan på våren kan man ju alltid roa sig med att drömma om den och försöka fånga en vårkänsla...

Waiting for spring and you can always dream about it and try to catch that spring feeling...

11 kommentarer:

Randi sa...

Ja, du har verkligen fångat vårkänslan och i sällskap av smattret från regnet mot fönstret, så sitter jag här och bara njuuuuter av din vackra bild.
Kram Randi

Annika Christensen sa...

Vilka fina bokstäver!
Verkligen vårkänsla när man tittar in här idag.
Ute är det grått och blött.
Har varit i växthuset nästan hela dagen.
Ha en skön kväll
Annika

kullervilla sa...

Vilken fin bild och bokstäverna...
Sitter här med iskalla fötter (varit o sett på fotboll) känner mig närmare våren när man ser din bild.
ha en bra helg
kramiz//kullervilla

NinaH sa...

Ja! Vilken fin bild!
En sån "skrift" ger jubel i själen! Och hur ska inte våren få oss att skrika när den väl är här?!;-) (Som Ronjas vårskrik...?...;-)....)

MARLENE sa...

me all tö som är just nu så känner jag det pirra av lite vårkänsla. Men vågar inte hoppas för mycket, snart står väl Bore där igen och gastar: -ha, ha... känn dej ägd"

Karin Lindström sa...

Hej kära Poppins!

Vad jag blev glad när jag köpta Lantliv idag och såg din fina blogg som månaderns blogg! Grattis, det är verkligen roligt!

Hos dig får man vårkänsla, men hos oss får man inte det. Här började dagen med regn och slutade med snö, fy så trist. Det är tur att man kan kika runt och få lite inspiration *ler*.

Ha en fortsatt skön helg!

Många varma kramar
Karin

Christina sa...

Roligt att ha hittat hit! Underbar blogg med mycket intressant! Har lagt mig som följare av den.
Ha en skön fortsättning på helgen!
/Christina

Lusthuset sa...

Underbar vårkänsla med dtroppandet från taket...oj, vad man har längtat i år! Skall åka till Kabbarp i morgon och titta på pelargoner...det ger förhoppningsvis ännu mer vårkänsla eller vad tros du? Ha en skön helg kära Poppins. Kram!

Windlost sa...

Lovely!! I just bought yellow tulips for my sideboard and pink for my bedroom. I never tire of them. xo Terri

Tingeltangel sa...

Din bild är så vacker och förmedlar hopp om våren... Men jag vill ha vintern kvar en vecka till. Sedan är våren välkommen.

Trolda sa...

Ja men visst är det så! =D Och jag HAR faktiskt små spirande Vårkänslor redan...likt en biologisk klocka kommer de med som det verkar LJUSET! Detta TROTS rådande snöfall....:( och blåsande nordanvind o minusgrader....Men idag ÄR det dessutom månaden MARS, och det är VÅREN´s FÖRSTA MÅNAD!!! =D Tji, fick Kung Bore...;-) =D

Trolda - kramar =D