Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

tisdag 16 mars 2010

Easter and eggs

Påsken närmar sig! Dags att dekorera och pyssla lite. Kanske man måste bli påmind om att det är påsk och då är det ju bra med lappar. :)
I helgen har jag dekorerat ägg och de finns att köpa i shopen. De blev i och för sig inte särskilt "påskiga" men jag har själv liknande ägg framme som dekoration hela året om.
Easter will soon be here! It is time to decorate again. Maybe you need to be reminded about Easter and if so, some tags is great to make you remember. :)
During the week-end I have decorated paper eggs. Maybe they do not look like Easter eggs but I have these eggs as decoration all year round.

6 kommentarer:

Christina sa...

Vad fint du gör till påsk! Jag kommer inte att pynta alls i år. Åker till England och dottern på Långfredagen och kommer hem 17 april, så jag tycker inte att det är lönt. Pynta med lite vårliga saker kan jag ju göra.
Ha det riktigt gott
Christina

Malin sa...

Så vackra de är och jag håller med dig om att dessa kan man ha framme för jämnan...jag har några pyntade ägg under en glaskupa framme året om...Har kikat in i din "shop" o kan inte bestämma mig...hade en tanke tidigare men så dök alla banden upp...så flotta...suck o pust...Jag har rätt många drag av Ekmans sketch en gång..."Aftonbladet eller Expressen"...

Kramar från Malin

Tingeltangel sa...

Vilka söta små påskskyltar. Så fort som tiden går kan det vara bra med sådana som påminner en om att det är dags. Själv har jag en torr julgran på altanen. Det var ju nyss jul.

Anonym sa...

Jättefina ägg! Påsken är efterlängtad..
Kram Lily

EVA AGNES sa...

Verkligt söta ägg. jag har hållit på med ägg så länge nu att jag är synnerligen förundrard över att det faktiskt ännu är 14 dagar kvar innan den inträffar. :-)
Kramar och ha en fin helg
Eva Agnes

Mags Romantiska Smycken sa...

http://vindsromantik.blogspot.com/
Jag har 2 Bloggar...

Hej
Så fina ägg, hela din blgg har fina bilder!

Ha en underbar söndag
/Maggan