Välkommen - Welcome

Känn dig varmt välkommen hit. Om du vill får du gärna lämna en kommentar. Jag hoppas att du kommer att trivas här.
Om du vill använda någon av mina bilder, var vänlig kontakta mig.

You are very welcome to my blog. Feel free to leave a comment. I hope you will enjoy your visit.
If you want to use any of my photos, please contact me.

torsdag 25 mars 2010

**** Utlottning ---- Lottery ****

Om någon vecka fyller Poppins' Garden 3 år. Det ska firas med utlottning!
Första pris är en flaska rumsspray från engelska Heathcote & Ivory med doften Vintage Mimosa & Pomegranate. Sprider härlig väldoft i hemmets alla rum.
Andra pris är denna söta ängelask!
***************
In a week my blog the Poppins' Garden will be 3 years. We will celebrate with a lottery!
First prize is a bottle of room spray from English Heathcote & Ivory with the scent Vintage Mimosa & Pomegranate.
Second prize is this sweet angel box!
Tredje-fjärde pris är en kylskåpsmagnet i form av fröpåse.
Femte-sjunde pris är en doftpåse, också den i form av fröpåse.
Alla som lämnar en kommentar här senast påskafton 3 april har en lott i utlottningen. Rättvist och enkelt. Varmt välkommen att delta!
***************
Third-fourth prize is a magnet for your fridge, designed like a seed bag.
Fifth-seventh prize is a scented bag, also designed like a seed bag.
Everyone who post a comment here at the latest on Easter Evening 3rd of April have one share in the lottery. Fair and easy. I hope you will participate!

45 kommentarer:

Lily´s nya... sa...

Grattis till 3år!
Tänk vad tiden går...
Kram Lily

Belle Brocante design sa...

Ow what a lovely give away! You may count me in! Such pretty things everyone likes to win! Congratulations with your 3 years Blogging!

Hugs,
Annemiek

Annika Christensen sa...

Men så spännande...
Det är ju så många ljuvliga saker man kan vinna.
Klart att jag är med.
annika

Anonym sa...

gillar fröpåsar vill gärna tävla
ha det bra
gustafsson.yvonne@telia.com

AnCa sa...

Grattis på 3-årsdagen!!! Jag vill gärna vara med å tävla, håller tummarna!

EVA AGNES sa...

Godmorgon Poppins med dina härliga vårsmittande bilder.
Är gärna med i den utlottningen.
Kramar från vännen
Eva Agnes

Galtholmen sa...

Vad roligt med "kalas". Stort grattis till de tre åren. En vacker dag kommer jag också att kunna fira treårs dag med min blogg och min gårdsbutik, då ska det oxå bli utlottning.
Kram/
Ulrika

TuijaR. sa...

Congratulations with your 3 years blogging! I really love your photos.

Madelief sa...

Congratulations! Three years is a long time. Your giveaway is simply lovely!

Lieve groet from Holland,

Madelief

Windlost sa...

Oh, count me in!! I love the scented pouch you sent me and the magnet would be nice too!


Congrats on your anniversary!! You are a beautiful lady with a beautiful blog!!

xo Terri

ullis sa...

Wow, tre år! Grattis!
Klart det måste firas och jag vill ju naturligtvis vara med i den utlottningen!
Kram ullis

Marlene sa...

Klart värt att fira

Madame C sa...

Stort grattis till 3 år! Wow! Långt till Cesars trädgård kan göra det. Klart jag vill vara med i din tävling. Även om det inte krävs, länkar jag till dig hos mig om det är ok? Passande med lottdragning den 3/4 - min födelsedag:) Glad påsk!
Charlotta

Växthusmadam sa...

Då får man lov att gratulera födelsedagsbarnet! Jag är gärna med och tävlar!!!
Glad lördag önskar Växthusmadam

♥ Hannele på Hisingen sa...

Grattis!

Dagliljan sa...

Grattis till tre år, och grattis till utmärkelsen!
Fröpåsarna var inte dumma ;)
Hälsningar från köksträdgården!

Trolda sa...

Åh så KUL med 3-årsjubileum!!! GRATTIS till det! Och så fina priser du delar ut! Och tänk så mycket GLÄDJE du spridit under dessa år, och så mycket vackert du bjudit på - TACK för det raraste Poppins! =D

Trolda - kramar =D

Anonym sa...

Grattis till de FÖRSTA 3 åren! Även om det inte var så länge sedan jag upptäckte din hemtrevliga blogg, så besöker jag den flitigt :)
Påskhälsningar, Cicci

cecilia_h84@hotmail.com

Signes vind sa...

Grattis min årskompis - tre år har vi följt varandra. Mycket har hänt och visst har vi utvecklats. Såååå kul med din shop, hoppas det utvecklas ännu mer under året som kommer :-))
Kram Lotta på Signes vind

Annalunda - Annie sa...

Hej goa vännen! Grattis till treåringen! Fantastiskt - tank vad tiden går och hur mycket som händer. Såklart jag vill vara med i din utlottning - vilka fina vinster! Varmt grattis också till att ha varit månadens blogg i Lantliv. Du förtjänar allt och mer därtill!

Många rosenkramar från Annie

Ingela - Mosters Trädgård sa...

Hejsan,
Vill väldigt gärna vara med i din utlottning! Härliga vinster :-)
Grattis till 3 år med Poppins Garden!
Ha det gott. Ingela

Anonym sa...

Grattis till 3-år! Självklart vill jag också vara med i utlottningen!
Håller tummarna:)
Må så gott!
lepe023@hotmail.com

Anonym sa...

Grattis till bloggen!
Vilken fin tävling! Som jag är med i så klart =)
jeanette_swardh@hotmail.com

Petra sa...

Men tänk att bloggen är 3 hela år! Gattis!

Tingeltangel sa...

Vi är ju jämnåriga! Hjärtliga gratulationer på Din treårsdag. Kram.

Moa sa...

Oj så fort tiden går.. får nog kolla när jag har årsdag.. för undrar om jag inte också har treårsdag, eller det kanske var på min andra blogg?! Vet i alla fall att din fina blogg var en av de första jag stötte på utanför "trädgårdsbloggar" som jag hörde till först.. tänk så fort tiden går när man har underbart roligt bland alla kära bloggvänner.. Grattis till dig.. Kram/Moa

Lena sa...

Grattis till 3-årsdagen. Du har verkligen en mysig blogg tycker jag. Ja, det var väldigt skönt på spikmattan. Det är mycket avslappnande.

NinaH sa...

Åh så mycket fint jag nu har njutit här på din blogg... som kommit till under min frånvaro, alltså.....
Stort grattis till de tre åren!
Må et bli många till!!;-)
Såklart vill jag gärna vara med i din utlottning!

Kolonistan sa...

Hej! Jag hade gärna lämnat en kommentar utan lotteri, men priserna är ju fab.
Jag såg just dina ljuvliga ägg med decoupé. Inspirerar mig att dekorera med fin handstil på det ommålade gamla påskägg som jag har liggande på tork.

/Kolonistan

kolonistan.wordpress.com

Merja sa...

Grattis!
Är gärna med på din utlottning:)

Fågel Blå sa...

Grattis till dina år!
Jag vill gärna vara med i denna utlottning!
Kram Kathrine

Malin sa...

Åh...där vill jag vara med...Tiden går fort undan o tänk så vi präntat, fotat o läst...vi ligger visst i samma tidsintervall med våra bloggar...ur kul som helst även om jag nu under en period legat i idé...det kommer snart lite mera grejer att blogga om nu när våren är så nära...

Kram från Malin

Gudrun sa...

Grattis till 3-årsdagen.Trevlig utlottning som lockar att delta i.
Vilka fina priser sen.......

Karin A sa...

Åh grattis till de tre åren Poppins! :) Det är alltid kul att se vad du har för dig. Ha en fin vecka!

GLAD PÅSK!
Kramar Karin

Mia sa...

Oj oj 3 år, grattis! Ett sånt uppdukat "godisbord" du lottar ut, klart jag vill vara med! :)

Kram Mia

Mona sa...

Grattis!
Jag vill gärna vara med i påsk-utlottningen!
Kram Mona
monablomman@hotmail.com

Ingmarie We sa...

Klart att jag är med och tävlar! Har följt din blogg under flera år.

Gunilla sa...

Tiden bara rinner iväg. Men det gäller att hinna njuta ochså. Då är det bra med bloggen för man kan gå tillbaka och titta

Jag vill ju hemskt gärna pröva lyckan hos dig . Hoppas på tur.

Ha en riktigt fin Påskhelg
Kramen/Gunilla.

IET sa...

Grattis på "födelsedagen"! :-)
Jag vill jättegärna vara med i utlottningen.
/IET

Lena Celine sa...

Gratulerer med 3 årsdagen!!!!

Klemmer fra Lena

Karin Lindström sa...

Ett stort grattis till 3 år, vad roligt!
Jag vill ju såklart vara med och tävla om de fina priserna!
Kram Karin

Ninnie sa...

Grattis till dina tre blogg-år! Alltid mysigt att titta in här, och inspireras av dina vackra bilder. GLAD PÅSK! önskar Ninnie

Elisa Day sa...

Grattis! Är gärna med i utlottningen. Kram

AnnA sa...

GRATTIS till jubiléet!
Jag vill gärna också vara med i tävlingen, och min länk finns här:
http://annama-trdgslivannatliv.blogspot.com/2010/04/blooming-friday-i-min-lilla-lilla-varld.html
Välkommen in på en titt!
hälsn
AnnA

Poppins sa...

Tävlingen är avslutad.